اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بغیر حساب

بسم الله الرحمن الرحیم

و خدایی که موجود کوچکی چون من را در دایره بیکران هستی فراموش نمیکند و روزی میدهد به غیر حساب...

واز این روزی یکهویی اش حالم را خوب میکند...

مگر میشود عاشق خدایی چون هو نشد؟

پیشنهاد میکنم دریافت کنید:

دریافت
حجم: 6.02 مگابایت
توضیحات: مهربانی


                                                                                          ***

*در حال مطالعه گوشه ای از هستی هستم عظمت آن و کوچکی خودم بیچاره ام کرده اصلا نمیتوانم از خدا چیزی بخواهم نمیتوانم دهان به ناشکری باز کنم نمیتوانم در دریای مهربانی اش غرق نشوم نمیتوانم برایش غش نکنم نمیتوانم افسردگی بگیرم و حالم خراب باشد

۱۰:۵۸
اقلیما ...
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۴۰
ممنون بابت این کلیپ خیلی خیلی قشنگ

یه روزایی هرچی پنچر میشدم میرفتم یه کلیپ از استاد پناهیان می‌دیدم و دوباره جون می‌گرفتم
خدا خیرشون بده

راستی قالب نو مبارک⁦^_^⁩

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم
دقیقا...اونقدر خداوند به وسیله استاد حالم رو خوب کرده :)
نگاهشون به عالم رو خیلی دوست دارم هیچکس به اندازه ایشون انقدر عمیق و زیبا حرف نمیزنند(البته از نظر من و بین کسایی که من میشناسمشون)

موتوشکرم :))
tahurabanoo
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۴۰
سلام و ممنونم از نشر این کلیپ زیبا ،نمیشود که اشکی جاری نشود.سپـاس.

پاسخ :

سلام علیکم خواهش میکنم و به قول یه هم وبلاگی روزی خودتون بوده:)
ودر آن اشک ها التماس دعا
مرتضا دِ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۸
قالبتون قشنگه

پاسخ :

ممنان
الان میدونین من کیم دیگه؟
مرتضا دِ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۰۴
هوم فقط خواهشا یا عکس درست بذارید یا اینجوری نذارید.
گل و بوته بذارید بهتر از عکس چادر گذاشتنه (چون گل پشت و رو نداره میگما :)
نکته:

به نظر میرسه عکس شهدا و امام و اینها به عنوان پروفایل شخصی توی فضای مجازی کار قشنگی نباشه. نظر کاملا شخصی است ولی دوست دارم بقیه هم درباره این نظرم اگه دوس دارن نظر بدن :)

پاسخ :

چادر رو دوست دارم چون نماد یک زن مسلمانه
استادی داشتیم میگفت خوشبحال شما خانوما که پرچمی به نام چادر دارید برای تبلیغ
البته من عددی نیستم هنوز


درباره نکته:چرا قشنگ نباشه؟

مرتضا دِ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۱۴
سوال خوبی پرسیدی
شاید چون همه ماها رابطه های مختلفی توی فضای مجازی داریم همه نوع کامنت شوخی یا جدی و نظرات شخصیمون رو میذاریم که اینا در چشم بیننده به اسم پروفایلمون ثبت میشه // مثلا فکر کنید شهید علمدار عکس پروفایل ماست. مثال میگم

همینطور مطالبی که منتشر میکنیم. مسائل روزمره و احساسات شخصیمون رو منتشر میکنیم. و غیره که لزومی نداره با پروفایل ارزشی انجام بشه.

بله اگه مثلا وب شما درباره چادر و تبلیغ چادری بودن بود بله میتونستید پروفایلش رو هم چادر انتخاب کنید. یا اگه وبتون در باره شهید علمدار باشه میتونید عکس پروفایل هم از ایشون بذارین.

هوم؟

پاسخ :

محترم هست نظرتون 
ولی من عمرا اشتباه یه نفر رو به نام صاحب عکس پروفایل ثبت کنم
بلاخره انسان هستیم و معصوم هم نیستیم و ممکنه اشتباه هم زیاد بکنیم
پروفایل نشون دهنده علاقه فرده نه خوب بودنش...
نمیدونم شایدم حرف شما درست باشه شاید نظرم عوض شد
آشنای بی نشان
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۰۸
 با مرتضی موافقم که قالبتون قشنگه

پاسخ :

زیبایی در نگاه شماست
ممنونم
در رابطه با عکس ها هم نظرایشون رو دارید؟
آشنای بی نشان
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۲۰
معمولا از عکس پروفایل همچین برداشتی میشه که مرتضی گفت

پاسخ :

فعلا مخالفم
آشنای بی نشان
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۱۲
پس حداقل باید حواستون به رفتارتون باشه چون پروفایلتون شما رو به عنوان نماینده مذهبی ها نشون میده

پاسخ :

اینکه از روی پروفایل به علاقه ام به مذهب پی ببرند درست
اما اینکه بخوان رفتار اشتباه منو به مذهب ربط بدند نادرسته
ولی این رو هم قبول دارم که کسی که ادعای مذهبیت داره باید رعایت کنه و مایه زینت دین باشه
اما با حرف آقای مرتضی که گفتند مثلا کسی عکس شهید بزاره و رفتار اشتباه بکنه اشتباه رو به شهید نسبت میدن نا معقوله آخه کدوم عقل سلیم میگه چون این اشتباه کرده پس شهید هم اشتباه کرده
آشنای بی نشان
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۳۶
من هم منظورم این نبود که مثلا عکس شهید بذارید هر رفتاری داشته باشید به اون شهید نسبت میدن(تا این حد با مرتضی موافق نیستم:)))
ولی معتقدم که وقتی عکس پروفایلتون عکس مذهبی باشه وظیفتون سنگین میشه
ضمن اینکه شاید در خصوص شهید مخالف باشم اما در مورد مذهب نه
یعنی اشتباه شما رو به پای مذهبتون میذارن

پاسخ :

درسته و متوجه منظورتون شدم
ان شاالله مایه ی زینت باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan