اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

نیسان

بسم الله الرحمن الرحیم

من در حال جمع کردن آب نیسان:)

یعنی هرچی شیشه تو خونه داشتیم آب نیسان ذخیره کردم:))

(درباره آب نیسان)

           

              

۰۰:۰۳
سرباز کوچولو ...
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۰:۱۷
ماهم قصد داشتیم بگیریم ولی نشد کم بود :(

پاسخ :

دیروز کلا اینجا بارون بود یه عالمه آب ذخیره کردم:)
بیا بهت بدم:)
مرتضا دِ
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۸:۰۶
لینک جالب بود

پاسخ :

تا آب نیسان از دست نرفته جمع آوری کنید
مرتضا دِ
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۸:۱۶
به اندازه کافی شما جمع کردین. میگیریم ازتون :)
+بارون نمیاد

پاسخ :

آره خداروشکر یه دبه بزرگ و چندتا شیشه جمع کردم
سامانه هم امروز خارج میشه از شهر ما 
باید بشینم دعا ها و سوره هاشو بخونم بعد تحویلتون بدم:)
مرتضا دِ
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۸:۱۹
درود بر شما
ممنوووون :)

پاسخ :

دیگه چیکار کنیم کاریه که از دستمون برمیاد:)
نـــای دل
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۸:۵۶
عجب خواصی داره...

پاسخ :

بله توصیه فراوانی شده به آب نیسان...
و در لینک های دیگه خواص بیشتری هم هست

میم میم
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۸
سلام فکر میکنم به دلیل آلودگیِ شدید هوا باید جوشونده بشه.... 

پاسخ :

سلام علیکم
جایی که من آب گرفتم تمیز ترین و بکر ترین هوا رو داره اکسیژن خالص:)
میم میم
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۳
خوب حسودیمون شد که....:)
بفرمایید کجای ایران هواش اونیه که شما فرمودید؟

پاسخ :

:))
یه جایی تو خراسون رضوی:)
میم میم
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۹
ببین چطوری هی دل ما رو میلرزونن؟ هوای پاک. خراسان رضوی.. یهو بیا بگو حرم آقا دیگه....

پاسخ :

فکر کنین من با پنج شش تا کاسه و تشت پاشم برم حرم آب نیسان بگیرم:)
نه مشهد نیست...
احسان ..
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶
چه کار خوبی..خوشبحالتون حیاط دارید

پاسخ :

بلی من همیشه کارای خوب میکنم :)
اونم چه حیاطی :)
جوب آبم از حیاطمون رد میشه:) اصن یه وضعی...
خوب حسودیتون شد؟
محمد برزین
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۰
سلام 
خوش به حالتون . 

پاسخ :

سلام علیک
گلستان که بارندگی زیاده
سوته دلان
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۳۰
چه خوب که حیاط دارین و چه خوب تر که بارون دارین...

پاسخ :

الحمدلله رب العالمین بخاطر این نعمات:))
بارون که خدا رو شکر همه جا بود امسال
میم عین
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۳۴
مواظب باشید، مریض نشید، با این هوای شیمایی ...

پاسخ :

هوایی که من آب نیسان گرفتم انقدر تمییزه انقدر بکره انقدر اکسیژن داره انقدر نازِ:))
سرباز کوچولو ...
۲۷ فروردين ۹۸ , ۲۱:۱۷
تشکر مهربونممممم:)

پاسخ :

خواهش عزیزم:)
حجاب برتر
۲۸ فروردين ۹۸ , ۰۸:۲۶
سلام
یکم عجله کردید موقع آب نیسان اردیبهشت ماهه نه فروردین ماه ...

پاسخ :

سلام علیک
هرجا نگاه کردم نوشته بود از اواخر فروردین شروع میشه تا اردیبهشت ببینید:
نیسان سی روز است و تقریبا از بیست و چهارم فروردین آغاز می گردد و در اواخر اردیبهشت پایان می پذیرد. . بر همین اساس قسمت عمده ای از آن در اردیبهشت ماه هر سال واقع می شود.
آلاء ..
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۵
مگه از اردیبهشت شروع نمیشه؟

پاسخ :

نه خواهر از اواخر فروردین تا تقریبا آخرای اردیبهشت
تو پاسخ به نظر قبلی یه کپی گذاشتم:)
آلاء ..
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۰
من نظرارو نمیخونم!
ابجیم جمع میکنه خمیشه ما دعاهاش و میخونیم

پاسخ :

:)
خوپس خوبه:)
خیلی آب باران خوبه هم برای روح هم برای جسم
ان شاالله ایندفعه که بخوری همه بیماری ها از بدنت خارج بشه بحق مولود نیمه این ماه
محمد برزین
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۸
بارندگی زیاده ولی مشغله بیشتر از بارندگیه 

پاسخ :

یه کاسه گذاشتن به مشغله کاری نداره ها:)
یا زهرا
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۵
لینک طولانی بود نخواندمش:) ولی اخه اینجا که بارون نمیاااااااااااااااااااد:(

پاسخ :

در همین حد بدون آب نیسان در احادیث سفارش شده هم برای روح مفیده هم جسم و دعاهای مخصوص هم داره
ان شاالله اردیبهشت ماه بارون بباره براتون:)
لوسی می
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۸
یه دعا هم داره به نظرم. مامانم هم جمع کرده  :)
ولی مزه‌ش یه جوریه :(

پاسخ :

یه دعا نیست خواهر من:)
چند تا سوره و ذکر هست که هرکدومو باید هفتاد بار خوند
یکم تلخه:(
اردیبهشت ..
۲۸ فروردين ۹۸ , ۲۲:۵۵
مرسی بهمون یاد دادی عزیزم

پاسخ :

خواهش میکنم اردیبهشت جان
آقای بیدل
۲۹ فروردين ۹۸ , ۰۶:۲۷
خو یکی یه کاسه بدین به بچه های بیان خو :)

پاسخ :

خو بیاین بگیرین...
یا میخواین آدرس بدین پست کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan