اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عمه جان عمه جان ما داریم میاییم

بسم الله الرحمن الرحیم

به وقت سی ام رجب خودم را به پابوسی امام رئوف میرسانم تا رجب عزیز را در کنار امام به پایان رسانم و شعبان عظیم را در کنار امام آغاز کنم...

هنگام غروب که میشود صدای نقاره خانه ها بلند میشود باران نم نم شروع به باریدن میکند فضا کاملا دلی است،گوشی ام را برمیدارم تا این لحظات را با شما به اشتراک بگدارم...

یکدفعه انگار آسمان سوراخ میشود

در عمرم چنین بارانی ندیده ام،از گنبد آقا آب شر شر میکند به زیبایی هر چه تمام تر ، در صحن آب به حرکت در می آید و مقداری به داخل حرم نفوذ میکند...

بارانی که از فضای حرم بر زمین برسد متبرک است...متبرک میشوم

همه پناه گرفته اند نگاهم به پنجره فولاد جذب میشود خلوت خلوت است خودم را میرسانم و دخیل میبندم به آهنی که از فیض امام رئوف گوش شنوا پیدا کرده...

از همین مکان به طور معجزه آسایی دو بار برات کربلایم امضا شده

دوباره اللهم ارزقنی کربلا بحق امام رئوف زمزمه میکنم

دلم یکهو هوای عمه جانم را میکند از آقا میخواهم پابوسی خواهر کریمه شان را روزی ام کنند...

به یک روز نکشیده همسفران پایه ای جور میشوند بلیط قطار را برای 28 ام رزرو میکنم...

در پوست خودم نمیگنجم نیمه شعبان را در کنار خاتون(س) و درمسجدی که به نام مولود نیمه شعبان است نفس خواهم کشید به شرط حیات ان شاالله...

سفره کرم و فضل این خواهر و برادر پهن است...ای عاشقان هر میخواهید بخواهید خجالت نکشید

 

میلاد اربابمون ،کشتی نجاتمون دار و ندارمون واعیاد پیش روی شعبانیه مبارک برای منم دعا کنید لطفا:)

 

۱۲:۱۲
جناب قدح
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۳
سلام :)
به به به

التماس دعا
عیدتون مبارک:)

پاسخ :

سلام علیکم
خیلی ممنونم
برشما هم مبارک ان شاالله از ارباب عیدی بگیرید
محتاج دعاییم
ناصر دوستعلی
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۴۶
التماس دعا

پاسخ :

چشم...
شمام همینطور لطفا
raha banoo
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۹
شما مشهدی هستین؟؟؟ دلم مشهد خواااست:(( و البته آرزوی کربلا هم دارم
از بابای مهربونمون واسه منم مشهد و کربلا بگیر
+درسته خواهر نداری ولی با این حس های قشنگ و زیارت ها دلمو  آب میکنی:))
+سلام ما رو هم به عمه جان برسون و خیــــــــلی منو دعا کن!

پاسخ :

خواهری یادت رفته یه بار صحبت کردیم در زمینه محل سکونت:)
بله الحمدلله بچه محله امام رضایوم
حس و حال خودت قشنگه عزیزم که دلت آب میشه من هیچ کارم
چشم عزیزم به یادت هستم ان شاالله

یا زهرا
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۱
دلمونو امام رضایی کردی...التماس دعا :)

پاسخ :

دلت همیشه امام رضایی:)
چشم توهم همینطور:)
ریحانه
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۳
به به. همیشه به سفر. همیشه به شادی. 
خوش باشی دختر جان.

پاسخ :

به به ریحانه خانوم دلمون برات تنگ میشه
ممنون عزیزم
دختر جان خندم میگیره حس میکنم خیلی ازم بزرگتری
چند سالته؟
رزمنده ..
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۹:۰۱
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


سال نو و اعیاد شعبانیه صمیمانه بر شما مبارک


ان شاء الله همیشه به این سفرها باشید و کلی کیف کنید...


عاقبتتون به خیر به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
خیلی ممنونم.همچنین بر شما و خانواده محترم
ان شاالله روزی شما
یاعلی
آبی آسمانی
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۹:۱۴
به به.
خوش به سعادتتون...
برف شدید حرم امام رضا و پارو کشی حیاطشون رو تجربه کردم، خیلی می چسبه...

پاسخ :

به به،به  دستان کریمانه این خواهر و برادر که من نالایق رو راه میدن به خونه هاشون
بله حرم آقا کلا میچسبه
ریحانه
۲۰ فروردين ۹۸ , ۲۰:۱۴
بله بله. من خیلی خیلی از شما بزرگترم. ۴ تا پیراهن بیشتر از شما پاره کردم. یه سی سالیم هست. 

پاسخ :

پس احترامتون واجبه:)
سی سال اونقدر هام زیاد نیستا
raha banoo
۲۰ فروردين ۹۸ , ۲۱:۱۴
واقعا؟؟؟؟
:)))
حافظم ته کشیده دیگه!
به هرحال مسئولیت سنگینی رو دوشته باید واسه ماها که دوریم خیییلی دعا کنی:*
ممنونم عزیزم

پاسخ :

آری:)
زیادی زود نیست برای ته کشیدن؟:))))
چشمممم خواهری
سوته دلان
۲۰ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۱
چی از این بهتر!
به سلامتی ان‌شاءالله... :)

پاسخ :

بلههههه به این میگن زندگی:))))))
ممنوووووونم عزیزم
آلاء ..
۲۱ فروردين ۹۸ , ۰۰:۳۰
منم خیلی دلم میخواد نیمه شعبان جمکران باشم باشد که بطلبن...

پاسخ :

عه اگه اومدی تو اون شلوغی ها بیا زیارتت کنیم:))
سید جواد
۲۱ فروردين ۹۸ , ۰۳:۳۰
ایام پر فرحی داشته باشید

پاسخ :

مچکرم...
همچنین برای شما.
بابا علی (ع):
إن الله تبارک و تعالی اطلع إلی الارض فاختارنا و اختارلنا شیعه ینصروننا و یفرحون لفرحنا و یحزنون لحزننا و یبذلول اموالهم و انفسهم فینا اولئک منا و إلینا
لوسی می
۲۱ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۴
عجب بلائی هستیا که اینجوری حاجت میگیری :)
منم اون شب زیر اون بارون چشمم به گنبد بود :)

پاسخ :

عاقا من ازونام که از رو نمیرن انقد میرم در خونشون حاجت میگیرم خودم تو کفش موندم آخه چقدر کریم چقدر مهربان چقدر رئوف
عه پس کاش شمارم زیارت مینمودیم:)
نـــای دل
۲۲ فروردين ۹۸ , ۲۲:۱۹
دعامون کنید حسابی که محتاجیم خیلی...

پاسخ :

چشم اگر لایق باشم...
و شما نیز لطفا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan