اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تفاوت دهه ها در یک خانواده:)

بسم الله الرحمن الرحیم

داداش کوچولوی من خوراکش عطر و ادکلنه یعنی یه شیشه عطر برام نذاشته وقتی میخوای بوسش کنی یَک بوی عطری میده ...

انقدر رو لباس و ست کردنش وسواس داره روزی چند بار لباس عوض میکنه

سلیقه هیچکی رو هم جز خودش و داداش بزرگم قبول نداره کلا الگوش سید علی هست

واسه عید براش یه پیرهن طرح لی آبی و شلوار لی آبی گرفتیم بعد گفت میخوام دکمه های پیرهنم باز باشه برام ازاون تیشرت های زیر پیرهنم بگیرین گفتیم چشم

بهش میگم داداشی سفید بگیر که خودشو بکنه

میگه نه میخوام با کفشام ست باشه آبی کمرنگ باشه

میگم داداشی همش آبی میشی ها سفید قشنگ تره

میگه نخیرم تو نمیدونی اینجوری بهتره

کلی صغرا کبرا چیدم تا راضی شد سفید بگیره

یادم میاد من دوران راهنمایی بودم دوستم گفت عجب لباساتم ست کردی؟

گفتم ها؟؟؟ست؟؟؟ست چی هست اصن؟؟

اونوقت یه بچه دهه نودی ...

خداوندگارا...

انقد روحیه طنزش بالاس و جواب تو آستین داره که باعث تعجب همگان شده شوخی هایی که الان سید محمدحسین میکنه من تازه ازاون یادمیگیرم و پیشش درس پس میدم

نسل سوخته که میگن همون دهه هفتاده نه؟

من با اینکه بچه ارشد بودم و چند سالی تک فرزند و برا خودم پادشاهی میکردم مثل ایشون فرمانروایی نکردم خیییلی بچه قانع و مهربونی بودم(خدای خودشیفتگی)


پی نوشت: 

۱)آقا یه نفر هست تو مهمونی ها هروقت دونفری ظرف میشوریم میاد به نفر کناریم که با من ظرف میشوره تعارف میکنه بده من بشورم یعنی همیشه ها،اما اصلا منو نمیبینه فکر کنم وظیفه من میدونه. البته اگرم به من تعارف کنن عمرا بدم به کسی دیگه تا پای جان ظرف میشورم ،ولی آخه چرا؟

۲)پیشاپیش حلول ماه عزیز شعبان مبارک

إِلَهِی هَبْ لِی کَمَالَ الِانْقِطَاعِ إِلَیْکَ وَ أَنِرْ أَبْصَارَ قُلُوبِنَا بِضِیَاءِ نَظَرِهَا إِلَیْکَ(مناجات شعبانیه)

عاشق این فراز مناجاتم

3)اون دلی که تو حرم تو حر میشه

عاقبتش اینه که رو سپید میره

تو دست پنجره فولادت یه روزی

پر میزنه پیش خدا شهید میره

این قسمت کلیپ پست قبل رو خیلی دوست دارم

ان شالله امروز راهی حرمم دعاگویتان هستم

۱۰:۱۸
ریحانه
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۰:۴۹
دمض گرم. خوب میکنه.

پاسخ :

اونکسی که ظرف شستنو وظیفه من میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
لوسی می
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۹
از بس دوستت داره میخواد پیشت باشه هی میاد از نفر کناریت میگیره.:)

واقعا برام جالبه که همه میخوان نسل سوخته باشن! 
آقا سوختن فقط برای دهه شصتیها بود و بس! تموم شد رفت.
انقدر دنبال خودسوزی نباشین. ای بابا! :)))

پاسخ :

نه آخه تعارفش عمیق نیست در حد تعارف فقط:)))
خدا وکیلی دهه هفتاد در برابر دهه نود سوخته محسوب میشه:)
دهه شصتی ها که بنده خدا ها جزغاله اند بحثی نیست ،سوختگی ما از مقام والای جزغالگی و ارزش های دهه شصتی هاکم نمیکنه:)))
محمد فرهمند
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۶

مقام نسل سوختگی فقط مخصوص ما دهه ی شصتیاست.

 

پاسخ :

باشه مال خودتون...
چه دهه شصتیا ارق دارن رو این سوختگی:)))
محمد فرهمند
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۵
واسه فرار از برعهده گرفتن مسئولیت ناکامی های زندگی مون این بهترین بهانه ست :)

پاسخ :

اما واقعا شما نسل جنگ و سالهای پس از جنگید
زیاد شرایط براتون روبراه نبوده
این تواضعتون رو نشون میده:)))
ریحانه
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۱
نه بابا. داداشتو گفتم.

پاسخ :

آهان:))
یه فسقل بچه اس به کل خاندان حکومت میکنه:)
محمد فرهمند
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۸

اتفاقاً هر چی خاطره ی خوب دارم مال زمان جنگه. اونوقتی که شباش برق قطع بود و می رفتم پیش مادربزرگ خدابیامرزم و قصه هاشو می شنیدم .

گاهی وقتا که شهید میاوردند می رفتیم تشییع جنازه

یه آلبوم کوچیک داشتم که توش عکس شهدا رو جمع آوری می کردم. :)

وقتی پدرم می رفت جبهه، من می رفتم موقع اعزام یه خیلی گل جمع می کردم :)

واسه دیدن برنامه کودک، یک ساعت اون نوارهای رنگی رو با صدای بوق می دیدم و می شنیدم :)

وقتی برنامه کودک تموم می شد می زدم زیر گریه :)

واقعاً چه دنیایی بود...

شصت درصد خاطراتم مال دهه ی شصته :)

پاسخ :

هه یاد خاطره های مامان وآقاجانم و بقبه فامیل افتادم:))
مامانم تعریف میکرد تی وی نداشتن روزهای جمعه میرفتن خونه همسایشون برای برنامه کودک
آقا جان منم که جبهه میرفتن نووجون بودن عمه هام آویزیونش میشدن که نروووووو کلی گریه وزاری و... ولی شعرهای آهنگران کار خودشو میکرده:)))
مرتضا دِ
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۳
حق داره قبول نکنه :)

پاسخ :

چرا حق داره؟
آبجی بزرگتر به این با سلیقگی والاااا
مرتضا دِ
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۳۳
شما باید واسه داداش بزرگتر از خودتون نظر بدین :)

+شوخی کردم

پاسخ :

داداش بزرگتر از خودم ازکجا بیارم:)
داداشام مجبورن به نظرات من تن بدن
یه دونه آبجی هم که بیشتر ندارن
مرتضا دِ
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۳۹
آره پسرا کلن واسه لباس اولش یکم مقاومت میکنن :)
بعد قبول میکنن

پاسخ :

دنیا برعکس شده!
پسرا رو چه به مقاومت:)
نکات ظریفی که دخترا درلباس و ترکیب رنگ میبینن هیچ پسری نمیبینه:)
bahar :)
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۸
خدا حافظش کنه 
پس حسابی خوش تیپه :)

پاسخ :

ممنونم
آره خیلی به خودش میرسه:)
سوته دلان
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۹
سلام

قبلنا میگفتن نسل یعنی یک سده!
زمان ما هر ۳۰ سال رو میگفتن یک نسل!
زمان شما هر ۱۰ سال رو میگن!

به کجا چنین شتابان واقعا... :)

پاسخ :

سلام علیک
عاقا مت اطلاع عمومیم پایینه
منظورم همون دهه بود نوشتم نسل:)
اصلاح شد:)
سوته دلان
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۵۱
نه اتفاقا منظور من واقعا نسل بود! :)

یعنی گسستگی فکری- رفتاری- اخلاقی به قدری زیاد شده که از این دهه به اون دهه رو میگن نسل!

پاسخ :

آهان:)))
واقعا هم همینطوره مخصوصا دهه نودیا
خیییییلی با دوره ما فرق دارن خیلی
... !!
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۱
بدید من ظرفا رو بشورم

پاسخ :

نه من تا پای جون پای کار هستم:)
آلاء ..
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۵۰
امان از این حاضر جوابی هاشون
امسال همه پسرا لی بودن با یه بولیز سفید 
من اصولا ظرف هارو جمع میکنم و خشک میکنم الکی هم تعارف میکنم بذار من بشورم😂😂😂

پاسخ :

امان :)
یعنی بایه انگشت منو رودستش میچرخونه
باز من بلااستثنا پایه ثابت ظرف شستنم
آخه اون بنده خدا فقط به من تعارف نمیکنه:((
سوره کوثر
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۳
سلام

تجربه میگه این جور بچه ها، جهادیای موفقی میشن. 

بزودی ایشالا یه بچه جهادی خوش بو ازش بسازید :)

یازهرا س

پاسخ :

سلام علیک
خداکنه:)
ان شاالله:)))
فقط شیشه عطرهای منو خالی نکنه همیشه خوشبو باشه:)
آلاء ..
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۹
منم به یکی تعارف میکنم اصولا😂😂😂
اون تعارفم و رد کنه میترسم اون یکی قبول کنه سریع جیم میشم😂😂😂

پاسخ :

از دست تو:))
پس بنده خدای مذکورم فکر تو رو میکنه
آلا الان حرمم تو صحن انقلاب یه بار بهت گفتم به جات قدم میزنم الان یادم اومد:)
آلاء ..
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۰۴
وااااای خداااااااا
بگو امسال برام بنویسه خادمیش و 

پاسخ :

والا خواهر جان من خودم چند ماهه وقت نمیکنم برم شهر دانشگاهیم مدرک تحصیلیم رو بگیرم تا کارای خادمیم انجام بشه
ولی چشم:)
یا زهرا
۱۷ فروردين ۹۸ , ۲۰:۳۷
آره امسال هرچی پسربچه میدیدی لی بود با تیشرت سفید!!خخخ
اما انصافا نسل سوخته فقطططططط دوازدهمیاااا:) والا بخدا موش آزمایشگاهی ماییم بقیه موشا سوءتفاهم بودن!

پاسخ :

آره مد امسال بود برا همین داداش کوچیکه ما خرید آخه بچه مون رو مده:)))
نه دیگه تصویب شد نسل سوخته فقط دهه شصت فقط:)
آبی آسمانی
۱۷ فروردين ۹۸ , ۲۲:۰۴
چه بچه با سلیقه ای.
ماشاالله....

پاسخ :

یعنی من هرچی بگم باورتون نمیشه
یه گردان لباس داره حتی لباس تو خونه ایشم ست میکنه :))
آلاء ..
۱۷ فروردين ۹۸ , ۲۳:۲۸
الهی برای خودتم جوربشه و روزیت بشه

پاسخ :

دل خوشم من به محالات رضا...
سرباز کوچولو ...
۱۸ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۴
ایوووووول من همین داداستو می‌خوام والا بوخودا من عاااااشق رنگ آبیم همیشه هم ست میکنم ببین اینم یه وجه شباهتی 

پاسخ :

فکر کردی الگوی خوشتیپیش کیه؟؟داداش بزرگم دیگه:))))
ولی هرکی رو خوت انتخاب کنی فرقی نداره هر دوتاشون خاستگار دارن تو خونه نمیمونن:)))
سرباز کوچولو ...
۱۸ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۴
آبجی رفتی حرم خیلی دعام کن 

پاسخ :

چشم عزیزم:)
سرباز کوچولو ...
۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۷
خب پس بی زحمت داداش بزرگتو بده با تشکراااااات خواهر شوهر جووووونم

پاسخ :

هههههههههه چشم:)
خواهش میکنم قابلی نداره عروس جووووونم:))

سرباز کوچولو ...
۱۹ فروردين ۹۸ , ۰۰:۵۱
روشن عرب قشنگم 💗
اوه آی ام غششش کردم ههههه

پاسخ :

قشنگی از خودته
آی لاو یو:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan