اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

مخاطب خاص دارد

بسم الله الرحمن الرحیم

جانِ من!تردید دارم هنوز تو را چه صدا بزنم؟هنوز خیلی با تو صمیمی نمیشوم و قربان صدقه ات نمیروم و دلیل دارم چون نمیخواهم انرژی ام ذره ای هدر رود همه اش را برای حضورت دخیره میکنم

از اینکه خودم مانع آمدنت شدم از اینکه آمدنت را انقدر به تاخیر انداختم شرمنده ام

دلایلم برای خودم خیلی قانع کننده است اما میترسم رضای الهی در این تاخیر نباشد

کاش اینطور نباشد

کاش آن شود که رضای پروردگارمان در آن است

میدانم آخرش هم آنچه هو بخواهد میشود اما تصمیم و اختیار من این وسط چه نقشی دارد نمیدانم!

جان من، چند سال بهانه خوبی داشتم اما هم اکنون کم کم بهانه ها دارد ازبین میرود و کنترل ازدست من خارج خواهد شد

دلم نمیخواهد بی مقدمه و وقتی من آمادگی ندارم وارد زندگی ام شوی

دلم میخواهد صحن و سرای دلم را برایت آب و جارو کنم همه جایش را آذین بندم فرش قرمز برای مقدمت پهن کنم بعد بیایی و قدم بر چشمانم بگذاری

میدانی گاهی خیییلی دلتنگت میشوم دوست دارم دل را به دریا بزنم و همه آن دلایل را فراموش کنم و باجانِ دل مهیای آمدنت شوم 

اما باز ترس ها و...به سراغم می آیند

اگر انقدر مهم نبودی اگر انقدر برایم این مسئله حیاتی نبود خیلی وقت پیش تو را درکنارم داشتم اما انگار روزگار با نشان دادن گوشه ای از ناملایماتش مرا سخت درمانده کرده پژمرده کرده و اینگونه خودم را از لیاقت حضورت محروم کرده ام

میدانی جنس دوست داشتنت یک جورایی آسمانی است دوست داشتن تو میتواند مرا آسمانی کند میتواند دست مرا از اعماق بگیرد و پرواز دهد

نمیدانم عاقبت چه خواهد شد

کاش آخر این سوز بهاری باشد


هر بار این کلیپ رانگاه میکنم  بارانی میشوم
حیفم آمد دل شما را امام رضایی نکنم
 

دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 55 ثانیه

 

 

 

 

 

۰۱:۲۲
ریحانه
۱۶ فروردين ۹۸ , ۰۹:۴۸
من هروقت دلم قصد زیارت میکنه و دلم میخواد برم زیارت، پول اون سفر رو دقیق در میارم و میدم به یه مستحق. پارسال یفر مشهد برای من حدودا ۴۰۰ در میومد که دادم به یه مستحقی و چقدر الهی شکر کارش را راه انداخت و صد البته که خیر هم وارد زندگی من شد. 
نه امام به حضور فیزیکیه من در صحن نیاز داره و نه من بایستی حتما گنبد طلا را ببینم که اگر مستحق و لایق هدایت باشم از همینجا هم میشه.

تو این اوضاع مالی از دید من جز این نکنم گناهه. البته دیدگاهها متفاوته و قابل احترام.
مثلا پدر من میگه هم برو مشهد و هم ۴۰۰ بده فقرا. خوب من چنین پولی ندارم راستش. به جفتش نمیرسه! میرسید هم جفتش را میدادم به نیازمند در این اوضاع مالی که واقعا برای برخی فاجعه شده متاسفانه.

پاسخ :

درسته این فداکاری خییییلی ارزشمنده و قطعا صواب زیارت رو هم برات دربرداشته و در حقیقت دل باید حرم الله و اولیائش باشد
اما نمیشه گفت زیارت فیزیکی نریم چون اگر اینطور بود اینهمه روایت و حدیث و تاکیید برزیارت نبود ومعصوم قطعا بیشتر از ما میفهمه و دراین رفتن ها به صورت فیزیکی حکمت است
یا زهرا
۱۶ فروردين ۹۸ , ۱۲:۴۰
دلم تا فرودگاه مشهد رفت!تا خود خود مشهدالرضا....
منم گدا،رضا تویی...

پاسخ :

عزیزم😍😍
الحمدلله...
زیارت دلیت قبول
ریحانه
۱۶ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲
قطعا رفتن فیزیکی هم مهمه. ولی ببین قدیما خوب چون مسیرها سخت بوده و ادمها بسیار اذیت میشدن، این روایات هم تاکید کردن مهمه و سختی سفر را تحمل کنید. بعد اینطوری بوده که مثلا طرف تو کل عمرش ۱ بار میرفته مکه. ۱ بار میرفته کربلا. ۵-۶ بار هم مشهد.
یعنی اونطور که پدربزرگ من تعریف میکنن با اینکه از پولدارها بودن و اسباب سفر براشون راحت تر بوده (خر مثلا چندتا داشتن) وضعیت این طور بوده. نه حالا که راه به راه همه میرن. فکر کن اگر تمام مردم ایران در یک هماهنگی یک سال زیارت نرن و پول تمام زیارت ها رو بدن به نیازمند چی میشه. ببین فقط قضیه گرسنگی و بدبختس نیست ها. دزدی و جرم و جنایت کم میشه. خیلی ها خلاف میکنن چون تنها راه زنده موندنشون هست.
الان زیارت رفتن یک جور مباهات شده. هرچه بیشتر بری انگار مومن تری. من اصلاااا تو شرایط الان جامعه این را مومنی نمیدونم. بلکه بی فکری میدونم. بی توجهی به شرلیط جامعه میدونم.

پاسخ :

بله درسته ...
اما معصوم فقط برای زمان قدیم و سختی اون زمان حدیث نگفتن برای همه زمان ها گفتن
بله اگر با پول سفر ما کار یه مومن گرفتار حل بشه چرا که نه؟
الان شما مسافرت نمیری؟تفریح نمیکنی؟بلاخره برای روحت نیاز به تغذیه داری اگر شما هر وقت پول تفریحتو مسافرتتو دادی به یک نیازمند اونوقت میشه گفت پول زیارتم همیشه باید داد به نیازمند
حالا یه نفر هست دلش با زیارت رفتن باز میشه بجای آنتالیا میره کربلا به جای شمال مشهد، هم کمک به نیازمندان باید بشه هم زیارت
بستگی به شرایط داره مثلا وقتی ببینی یه بنده خدا رو اگر اجازه این ماهشو نده از خونه بیرونش میکنند یا یه دختر به خاطر جهیزیه چند ساله که تو عقده اینجا وظیفه زیارن نرفتنه
ولی گاهی آدم واقعا نیاز داره به یک زیارت برای حال روحیش برای عرض ارادت اینجا وظیفش زیارته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan