اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

فخر فروشی

بسم الله الرحمن الرحیم

ورود آقایان ممنوع✋





اومدم یکم ازخودم تعریف کنم و فخر فروشی بعد برم:)به شدت آدم صرفه جویی هستم و از خجالت چیزهایی که میخرم کامل درمیام

با اینکه خیلی تنوع طلبم و عاشق خرید اما همیشه یه کنترل کاملا محسوس به نام وجدان نمیزاره کاری رو که دلم میخواد انجام بدم

دوران دانشجویی پدر بهم پول میدادن یا میریختن تو حسابم میومدم پدر میگفتن دخترم پول نمیخوای میگفتم نه ممنون هنوز هست هفته بعد دخترم پول؟نه آقا جان دارم ممنون

یه بار دیگه آقا جان عصبانی شدند گفتن عی بابا چرا خب خرج نمیکنی برو خوراکی بخر حداقل؟

میخرم آقا جان میخرم

د پس چرا تموم نمیشه؟اصلا دیگه ازت نمیپرسم برات پول میریزم فقط خرج کن خب؟خرج کن.

فقط من توی دوتاچیز دیگه وجدانو میبوسم میزارم کنار یکی چادر یکی روسری...

یعنی هرمدل چادری که وجود خارجی داشته باشه من داشتم یا دارم

ایرانی ساده کشدار ...ایرانی ساده بدون کش...کمری یا قجری...جده ای...بحرینی...لبنانی...مصری...دانشجویی...جلابیب و...

چادرهای رنگیم اما همشون ساده بودن که نمیتونستم تو مهمونی ها پذیرایی کنم و عینهو عروسا میشستم کناربزرگترا و ...

که هم لج بقیه درمیومد هم غرغر میکردن همون چادر چیه دور خودت پیچیدی بزارش اونور بیا کمک من هم درصدد رفع این غرغرها یک چادر رنگی آستین دارکه جلوشم زیپ میخوره و مدلش چادر شالداره برای خودم دوختم که راحت بتونم در پذیرایی هم مشارکت کنم..

ببینید

آهان در جهت تکمیل فخر فروشی بگم مانتو عیدمم خودم دوختم ولی گند زدم اومدم باز از خودم خلاقیت در وَکُنم و ساده ندوزم که...

عکسشو نمیزارم که آبروم نره:)کلا بیخیال خیاطی شدم با این مانتویی که دوختم

پی نوشت:این پست رو چند وقت پیش نوشته بودم الان افسردگی خفنی دارم ای خدااا چیکار کنم؟:(((

۰۰:۲۶
سید جواد
۰۷ فروردين ۹۸ , ۰۳:۰۵
یا علی
ما که رفتیم زین دیار

پاسخ :

درود
یاعلی
میم میم
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۳
ما هم که نخوندیم. 

پاسخ :

احسنت و درود
پیـــچـ ـک
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۱
سلام
اوایل ازدواج من یه غذایی درست کردم برای اولین بار. خراب شد. بعد خیلی ناراحت بودم. شوهرم گفت چرا ناراحتی اینقدر؟ گفتم آخه اسراف شد.
سرش پایین بود. حتی بالا نیاورد.همون مدلی گفت: روایت داریم مالی که برای کسب تجربه صرف بشه اسراف نشده.

تجربه کردی. اصلا هم بد نیست. همه یه سری خیاطیاشون ممکنه خراب بشه. حتی خیاطای حرفه ای ممکنه خرابکاری کنن.


پاسخ :

سلام علیک:)
چه خوب خدا حفظتون کنه برای هم.روایت خوبی بود برام
ممنون بابت دلگرمی.
رو اسراف خیلی حساسم اگرچه این مانتو اخیر کلا خیلی اذیتم کرد هم چرخ نخ پاره میکرد هم هی باز میکردم و میدوختم فعلا بیخیال شدم:)
اقلیما ...
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۴
منم هیچ وقت نتونستم چادرم رو از سر بردارم،حتی توی کلاسهایی که همه خانوم بودن و استاد هم خانوم بود باز نمی تونستم،کلا باید چسبیده باشه بهم ،در هررر شرایطی:)))

چادر رنگی آستین دار خیلی جالب بود،منم باید بدوزم⁦^_^⁩


حالا چرا افسرده ای؟نفهمیدم 

پاسخ :

خوشبحالت.نه اتفاقا من برعکس تا میرسم یه جای زنونه روسریمم در میارم:)
گرمایی ام شدید.جلسه قرآن میرم همه چادر سرشونه من هم میشینم اولین کاری که میکنم روسری رو باز میکنم.
خیلی برام سخته با اینکه سالهاست چادری ام فکر کنم از دست و پاچلفیتی بودنم باشه اصلا با چادر نمیتونم کار انجام بدم
ولی یادگار مادرمونه نمیشه ازش گذشت
عشق است چادر
دست رو دلم نزار که خونه:(((این شیطون لامصب همش میاد ناامیدم میکنه انگیزه واسه زندگی ندارم:(((

محمد فرهمند
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۷

کلاً من عاشق چیزای ممنوعه ام. بنابراین همه شو خوندم :)

 

پاسخ :

چیز خاصی نبود
اما فکر کردم بحث زنونس به درد آقایون نخوره
محمد فرهمند
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۹
بحث زنونه نداریم. من می خوام از همه چیز سر در بیارم.

پاسخ :

:|
ریحانه
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۹
ایول. خوب کردی چادر رنگی اینطوری دوختی. خدایی منم جای بقیه بودم ۴ تا تیکه بارت میکردم که پاشو کار کن مگو چیست کار. خیلیه نزدنت تاحالا :))))))
حالا برو کلی کار کن از خجالتشون در بیای. افرین.

الان فکرشو میکنم میبینم من اگه جای بقیه بودم تاحالا یه دوتا کتک مفصل ازم خورده بودی. :)))))))

پاسخ :

عه من کلی کار میکنم.تدارکات و وپایه ثابت ظرف شستن همیشه هستم:)))
آخه چقد حسودین شما چی میشه مثل ملکه ها بشینم
ایییش:))
اصلا حالا که اینجور شد بازم میرم کنار مامان بزرگم میشینم
ریحانه
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۴۶
خوب از اونجا که فوضولم میخوام بازم نظر بدم. به نظرم وابستگی به هر چیزی به غیر از خدا گناهه (این دیدگاه منه. شاید اشتباه باشه).
حالا اون چیز، هرچی میخواد باشه. حتی چادر!!!
خود خدا گفته حجاب زن فقط در برابر مرد هست. دلیلی نداره تو مجلس زنونه ادم حجاب داشته باشه. بدعت همین طوری ایجاد میشه دیگه!
این وابستگی هست به چادر. و وابستگی به هر چیزی غیر از خدا گناهه. 
حلال خدا رو حلال کنیم. کیف کنیم. لذت ببریم. زندگی کنیم.

اینقدر لجم میگیره اونایی که تو مهمونی زنونه، وقتی همه خشگل و اراسته هستن، یه چادر میکشن رو سرشون!!!! یا تو کلاس زنونه که همه مرتب و راحتن، چادر سر میکنن. عین کج سلیقگی هست از دید من

پاسخ :

چه حرفا میزنی ها!
عادت به چیزهای خوب همیشه خوبه...
حجاب جلوی زن ها واجب نیست و اگر کسی خولست جلو خانوما هم چادر داشته باشه بدعت نیست...
بستگی به نگرش آدم داره یه نفر با پوشش کیف بیشتری میکنه حلال خدا رو که حرام نکرده.
روحیه و ذائقه هرکس فرق داره و اصلا ربطی به کج سلیقگی نداره شاید یه نفر عریانی بیش از حد درمجالس زنونه رو عقده بدونه.
به عقاید بقیه احترام بزار
آب‌گینه موسوی
۰۷ فروردين ۹۸ , ۲۲:۴۸

سلام. :)

خوش به حالِ شما، خانم هنرمند! من در خیّاطی ندانِ ندانم! اوه؛ اصلاً صفرالکف! :(

من از خانۀ حجابِ صدف، یه چادرِ مخصوصِ پذیرایی گرفتم. همین‌طور آستین دار و زیپ‌خور. بعد دادم برام کاپ و نقاب هم زدند که دیگه از شرِّ روسریی زیرش هم خلاص باشم! همین‌قدر راحت‌طلبم من! :)

برای افسردگیِ خفن: نمازِ استغاثه به امامِ زمان. دو رکعت و دعای یک صفحه‌ای بعدش. اوّلِ مفاتیح، تو فهرست هست.

پاسخ :

سلام علیک و رحمت:)
والامنم نمیدونستم خیاطی رو با کدوم ط مینویسن یه دفعه زدم تو خطش تا الان سه تا مانتو یک سارفون و یک چادر دوختم:)
اتفاقا خوبه:)همینجوری منو تیکه بارون میکنن دخترخاله ها اگه نقاب بزنم که دیگه...
ممنونم عزیزم حتما فردا اگر زنده بودم میخونم
فرشته ی روی زمین
۰۷ فروردين ۹۸ , ۲۲:۵۲
#نه_به_فخرفروشی  : )
آخه فخرفروشی تا کجااااا؟؟! منم چادر رنگی میزنم تو مهمونیا(ساده و بدون کش) اما در آرزوی یک دقیقه نشستنم : (
چادرت خیلی قشنگ بود خیلی خوبه ...بعضی هارو هم دیدم که چادررنگیشونو مثل چادردانشجویی میدوزن...
چه خوب که خیاطی بلدی♡_♡ منم دوست دارم ولی خیلی کم بلدم..نخندیاااا  از چرخ خیاطی میترسم ×_× اگه بخوام چیزی بدوزم مثل مامان بزرگا یا با دست میدونم یا به جای روشن کردن چرخ خیاطی، دستشو دور میدم  :|

پاسخ :

:))
خو منم بدون کش بود ولی یا یه دفعه جلوش باز میشد یا میفتادم یا یه چیزی رو مینداختم دراین حد دست و پا چلفتی:)))
عزیزم چشای خودت خوشگله:)
چرخ خیاطی ناز چرخ خیاطی خوب کجاش ترس داره فرزندم؟
سرباز کوچولو ...
۰۷ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۲
چه خوبه سرفه جویی من فوق العاده زیاد خرج میکنم یعنی هر چی ببینم میخرم م
منم چادر خیلی میخرم و گیره روسری کمتر میخرم ساق دست خیلی خیلی زیاد میخرم 

پاسخ :

عزیزم داداشمو کچل نکنی من اینو میخوام اونو میخوام از خواهرشوهرجونت یادبگیر.
من فقط روسری و چادر اصلا سیر نمیشم از خریدنشون البته بازم وجدان نمیزاره افراط کنم
آب‌گینه موسوی
۰۷ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۱
ممنون بابتِ انگیزه. 
منظورم از نقاب، همان پوشش زیر گردنه. منم پوشیه‌ای نیستم. :)
خواهش می‌کنم. التماسِ دعا...

پاسخ :

قربانت:)
آهان آره چادرای بیرون خودمم داره
محتاجیم به دعا خواهر فعلا که خیلی دعا لازمم لطفا برام دعا کن ازین ادبار دربیام
نویسنده یافاطمه
۱۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۱۷
واااای نگو عذاب وجدان از اسراف که دلم خوووونه!برای عید یه روسری گرفتم ازین بلنداااا،هر رنگی فک کنی توش داره ینی خیرسرم میخواستم امسال متنوع باشم گرونم خریدمش حسااابی
تا اومدم خونه دیدم اصن بهم نمیاد و با عذاب وجدانه بسیار زیاد یکی دیگه خریدم ولی از دست خودم اینقد حرص میخورم که نگو سر این روسری خخخ کلا خوددرگیری دارم

پاسخ :

یه چیز بگم منم همین کارو کردم
یه روسری بفد کلی گشتن گرفتم اومدم دیدم بهم نمیاد با قیمتشم من قبلا مانتو میگرفتم
دیگه هیچی میخواستم زمینو گاز بگیرم از عذاب وجدان
نویسنده یافاطمه
۱۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۱۹
اما به نظرم چادر رنگی فقط باید یه کش داشته باشه سرکردنش که کاری نداره خواهر من!یه کم حرفه ای باش بعد اینهمه سال خخخخ به نظر من این چادر رنگیا که آستین و اینا داره با مانتو هیچ فرقی نمیکنه!!!درمورد مهمونی زنونه و اینام به نظرم چادر سرکردن و حجاب دیگه زیاده رویه وقتی همه محرمن

پاسخ :

باور کن نمیتونم اصلا جمع و جورش کنم و پذیرایی هم بکنم
استعداد ندارم تو این زمینه
چرا فرق میکنه مانتو قشنگ اندام  مشخصه ولی این چادره گله گشاده
تو مهمونی زنونه هم بستگی به روحیات و سلیقه آدم نداره و ربطی به زیاده روی نداره چون اونکسی که تو جمع زنونه هم محجبه است بخاطر دستور خدا که محجبه نیست دوست داره و عادتشه
سرباز کوچولو ...
۱۸ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۱
داداشت تاج سره کچلش نمیکنم آخه خواهر شوهر منو میکشهههه

پاسخ :

به ستاره سهیل شدی:)
نهه نگران نباش من خواهر شوهر مهربونی ام همش طرفدار توام
فقط داداشیمو کچل نکن خب؟
سرباز کوچولو ...
۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۸
هههه سعادت ندارم آبجی جونم
فدااااااتبشم خب منم عروس خوبی میشم 
نچ کچل نمیکنم :))))

پاسخ :

اختیار دارین:)
اگه عروس خوبی نبودی که داداشمو واست جور نمیکردم
از دارِ دنیا دوتا داداش دارم بهترین هارو براشون پیدا میکنم:)))
آفرین آفرین ایییی بارک الله
سرباز کوچولو ...
۱۹ فروردين ۹۸ , ۰۰:۵۳
من ملدم ههههههه لطف داری خودت عشقی عزیز من 
خوددددت حرف نداری 😘😘😘😘😘
چاکرخاتیم

پاسخ :

مخلصیم:)
شمام حرف نداری خواهری بوس بوس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan