اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

درهم برهم

بسم الله الرحمن الرحیم

۱)من آدم مذهبی نیستم ولی آدمای مذهبی و سبک زندگیشون رو دوست دارم

۲)بعضی ها معترض شدن که فکر کردی واقعا دختر حضرت علی هستی ؟یا فکر کردی چون سیدی دیگه خیالت راحته؟چرا انقدر سید بودنت رو فریاد میزنی؟بابا علی گفتن ها مادر گفتن ها به بی بی دوعالم به خاطر سیادتم نیست حتی اگر سید نبودم بازم میگفتم پدری ام پدری ام مثل حسن مادری ام...چون شیعه ام عشق ام رو فریاد میزنم و خودم رو دخترشون میدونم.اتفاقا چون سیدم فکر میکنم بیشتر مستحق عذابم امانتی رو خداوند لطف کرده بهم داده اگر امانت دار خوبی نباشم جام وسط جهندمه...والاااا

یا باز بعضی ها فکر میکنن من امامزاده ام و آدم خیلی خوبی ام؟نه ازین خبرا نیست من کوچیک همه شمام هستم و یه عده رعایت محرم و نامحرمی رو نمیکنن و میان قربون صدقه آدم میرن:(((

۳)دونفر هستن تو بیان که هردوشون به شدت قصد ازدواج دارن و خیلی براهم کامنت میزارن ولی من میدونم روشون نمیشه یکی پاپیش بزاره چجوری واسطه گری کنم؟البته دراین زمینه هروقت خواستم ثواب کنم کباب شدم و گند زدم:)

۴)بابا بزرگ من هر دفعه منو ببینه بااااید روبوسی کنه حتی اگه از آخرین دیدار یک روز گذشته باشه این کارشون هم حرص و لج بقیه نوه ها رو درآورده و به من میگن نوه ی اصلی هم صورت منو آبکش کرده یعنی ریشاشون عینهو خنجر:))))

۵)امروز یه خانواده مهمونمون بودن که من برا اولین بار میدیدمشون ولی دلم کلی براشون قنج رف یه تازه عروس دوماد کوچولو موچولو یه جفت دوقلو که همش میخواستم برم بوسشون کنم:)خدایا این مهمونی ها رو ازمانگیر

بعدا نوشت:اگر پسر بودن قطعا میرفتم شهرهای سیل زده برای کارهای جهادی الانم کار برام هست ولی اختیارم دست خودم نیست:((


۱۹:۵۶
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۰۵
به بقیه چی کار داری؛ کار خودتو بکن.
این که میگن سید ها سه شنبه چهارشنبه عصبانی اند درسته؟
۳) جوشکاری کنید خب، اول به یکیشون بگید بعد اگه اوکی داد برید سراغ اون یکی.
۴)هعی، ما هم یه دونه از این نوه ها داریم. پسر داییم رو می گم. دلم میخاد کلشو بکنم.
۵) شماره یک و دو رو یادم رفت بذارم.

پاسخ :

۱)کار خودمو که میکنم خواستم واسه کسایی که تو ذهنشون هست و هنوز بروز ندادن قضیه رو روشن کنم
۲)آخه قبلا یه تجربه داشتم زدن منو ترکوندن به نظرتون سیر طبیعیش بگذره خودشون پاپیش نمیزارن؟
۳)خب تقصیر اون بنده خدا نیست من درکشون میکنم هرچی هم از بابا بزرگم دوری میکنم که هی محبت نکنه جلو بقیه فایده نداره
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۰
ولی الان که خوب فکر می کنم، فضای مجازی برای جوش خوردن، فضای خوبی نیست.
بی خیالشون بشید.
۳) میدونم تقصیر خودش نیست، ولی من دلم می خاد کلشو بکنم...

پاسخ :

فضای مجازی هم برای خودش یه فضاییه...مگه چشه؟آشنا میشن واقعی همم میبینن ان شاالله...شاید پیش قدم بشم:)
۳) خدایا کله مارا بکن بقیه راحت نفس بکشن...
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۳۵
هعی... من که خاطره خوشی ندارم از این فضا.
۳) خدا نکنه. مزاح کردیم...

پاسخ :

اتفاقا من خاطره ای بسیار خوش دارم ...خیلی خوش خیلی رویایی...
۳)میدونم میدونم
ناصر دوستعلی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۴۰
:)

پاسخ :

همیشه خندان باشید:)
ناصر دوستعلی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۴۱
مخلصیم
و همچنین

:)

پاسخ :

در جواب مخصلیم نمیدونم چی باید گفت ولی عزت زیاد به ذهنم رسید
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۴۴
اگه دوست داشتین بگین خاطرتون رو.
دوست داریم بشنویم...

پاسخ :

شاید گفتیم...
میترسم گفتنش درست نباشه و ...
لوسی می
۰۵ فروردين ۹۸ , ۲۳:۱۲
۲. من اگر سید بودم یا مستر سید بود از خودشیفتگی مرده بودم تا الآن :دی
۳. به نظر من اصلا و ابدا دخالت نکن(ببخش بابت صراحت :دی)
۴.پدربزرگ پدری؟ عموزاده هم داری؟ :)

پی‌نوشت: گاهی نرفتن کمک بزرگتری است. امیدوارم به زودی تدابیر درست انجام بشه و اوضاع سامان پیدا کنه. خدا اموات رو هم بیامرزه ان‌شالله.

پاسخ :

۲.خخخخخ هههههه وای لوسی می دلم میخواد بیام لپتو بکشم خیلی باحالی:)
۳.آخه روحیه پیوند زنی بالایی دارم:)
۴.پدر بزرگ پدری ام فوت شدند ولی وقتی در قید حیات بودند همین ماجراهارو با بچه های عمه و عموم داشتم با این تفاوت که ریشاشون نرم بود:))
۵.قلبم امروز بادیدن یه سری فیلم به حلقم اومد خدا واقعا صبر بده:((
ناصر دوستعلی
۰۶ فروردين ۹۸ , ۰۳:۱۰
هر چی بگید خوبه
چیزی هم نگید خوبه

هر طوری راحتید

:)
میم میم
۰۶ فروردين ۹۸ , ۰۹:۵۸
سلام
معنی مذهبی و غیر مذهبی چیه؟ اصلا یعنی چی؟ شما یا مومنی یا نیستی. در هر صورت دارای مذهبی. بگذریم از این. تنتون سلامت. منم نظر بدم؟
ببینید درمورد گزینه ی دوم باید عرض کنم که همونی باشید که دوست دارید باشید. به قول خودتون این امانتیه و باید امانت دار خوبی باشی. و این امانت خودش به تنهایی بزرگترین آزمونه. به خاطر افکار و دیدگاه دیگران، حتی پدر و مادر عزیزت، جهتتو عوض نکن. (همینطوری مختصر عرض کردم)
و اما سه: ابدا و ابدا و ابدا و ابدا دخالت نکن. همونطور که لوسی می فرمودند. برای هر کدوم از طرفین اگر عاقبت بدی وجود نداشته باشه برای تو حتما داره. خودتو محترمانه بکش کنار. چون گفتی کامنت میذارن حس کردم دوستان مجازی هستن. به همین خاطر اینطور عرض کردم. در دنیای اطرافت اگر چنین موردی بود، محترمانه و غیر محترمانه هم که شده، سبب کار خیر باش.

پاسخ :

سلام علیکم
مذهبی نه به این معنا که دارای مذهب معنای عامیانش که به یسری افراد مقید میگن.ممنونم همچنین شما
تغییر جهت نمیدم خواستم بگم سید بودن ملاکی برای برتری نیست شیعه بودن دلیل این همه اظهار هست نه سید بودن
در مورد سه آخه چرا؟؟؟چه فرقی داره؟
آلاء ..
۰۶ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۳
منم عاشق امیرالمومنینم شاید حسودیمون میشه که تو سیدی و انقدر عاشقی 😜
گزینه ۳هم اصصصصصصصصصصلا دخالت نکن
دوتا ادم و میشناسی بهم معرفی میکنی گند زده میشه تو همه چی
از کجا میدونی اونی که داره قربون صدقه میره چطور ادمیه؟؟؟
و قربون صدقه صدنفر دیگه نمیره؟؟؟؟؟
هیچوقت برای این کارها پیش قدم نشو مگر اینکه دوتا ادمی که میخوای معرفی کنی از خودت بیشتر بشناسیشون و بدونی که واقعا برای هم ساخته شدن
تو مجازی به هیچکس اعتماد نکن

پاسخ :

😂😂
قضاوت نمیکنم چه جور اعتقاداتی دارند اما اومدند قربون صدقه من رفتن بعد میگن ناذاحت نشین ها چون سیدین ومن ارادت دارم اینطوری گفتم!!!مگه داریم؟مگه میشه؟
واسه پیوتد زدنم فکر میکنم مجازی واقعی نداره دوتا جوون هردو عذب موندن و من حس کردم میل آشنایی دارند اما منتفی شد قضیه 
پیـــچـ ـک
۰۶ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹
:)
نمیدونستم چی بگم....

پاسخ :

:)
عزیزم
نـــای دل
۰۶ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۸
در مورد گزینه 3 تو اینترنت و قصد ازدواج مگه میشه مگه داریم..؟!
من که اعتقادی ندارم...

پاسخ :

ما برای وصل کردن آمدیم...
بلاخره من به یکی از فانتزی هام که پیوند دادن هست میرسم چه توفضای مجازی چه واقعی...
من یه خاطره خوب از آشنایی بایک انسان کامل در فضای مجازی دارم
ناشناس
۰۷ فروردين ۹۸ , ۰۳:۵۲
من و همسرم همینجا تو بیان آشنا شدیم 
تازه از دو شهر متفاوت با کلی فاصله 
الان یه بچه هم داریم 
خدارو هزااار مرتبه شکر از زندگیمون راضی هستیم 
اما ازدواج از طریق فضای مجازی خیلیییی ریسکش بالاست :) 
حالا که عاقلتر شدیم میبینیم چه ریسک بزرگی کردیم که الحمدلله خدا خواستو نتیجه اش برا ما خوب شد 
+ اخه اون موقع احساس جای عقلو میگیره برا همین میگم عاقلتر شدیم :))

پاسخ :

واقعا؟؟؟؟؟؟
چه جالب!!!!!!!!
خوشبخت باشید ان شاالله:)))
خواهش میکنم حداقل برای من شناس شید....
خواهش🙏🙏🙏
از کنجکاوی میمیرما
لوسی می
۲۱ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۷
ببین این ناشناس اگه شناس شد یواشکی بیا به منم بگو :دی

پاسخ :

فعلا که در افق محو شده :)
خوشم میاد مثل خودم کنجکاوی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan