اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تو تو فقط تو

به نام تغییر دهنده قلب ها و دیده ها

قلبم را ...قلبی که تو صاحبش هستی را...به خودت میسپارم...آن را جایگاه امنی برای خودت قرار بده نگذار غیر از تو به آن نفوذ کند...فقط تو...از توفقط تورا میخواهم

شروع سال من با گردش سال شمسی نیست ...

عیدِ من روزی است که بنده ی شایسته تو باشم...

به بهانه گردش سال شمسی این دعای زیبا را برزبان جاری میکنم...

ریتم وآهنگ زیبایش را دوست دارم...

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

پی نوشت1:ما عاشقیم عاشق حیران زینبیم،تکفیرمان کنید مسلمان زینبیم...وفات عمه جان تسلیت

پی نوشت2:دلم برای شب آخر اعتکاف و گریه های بی امانش تنگ شده

 

 
۱۸:۴۰
ناصر دوستعلی
۰۱ فروردين ۹۸ , ۱۸:۴۴
نمی‌دونم سال جدید رو تبریک گفتم یا نه
به هر حال تبریک می‌گم
ایشالا سال خوبی باشه و سرشار از ترقیات مادی و معنوی

همچنین
رحلت حضرت زینب سلام‌الله علیها رو تسلیت می‌گم

دعامون کنید

پاسخ :

سالی پراز روزی(معنوی و مادی)روزیتون ان شاالله...تبریک
شمام همینطور دعا کنید لطفا
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۰۱ فروردين ۹۸ , ۱۹:۲۲
سلام جانا(:
عیدتون مبارکا(:
امیدوارم سال خوبی داشته باشید(:

پاسخ :

سلام علیک عزیز:)
قربانت ممنونم
همچنین...
هرچی آرزوی خوبه مال تو
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۰۱ فروردين ۹۸ , ۱۹:۳۳
ممنون جانا^_^
(:

پاسخ :

💙:)
فاطمه
۰۱ فروردين ۹۸ , ۲۰:۱۹
سلام
صدای خودته؟

پاسخ :

سلام علیک
آری:)
ناشناس
۰۱ فروردين ۹۸ , ۲۰:۵۵
اتفاقا ح رو حلقی تلفظ نمیکنی! بیشتر مثل ه مشدد تلفظ میکنی. ح تلفظش فرق داره.
سال نو مبارک.

پاسخ :

واقعا؟؟
آخه من معروفم به ح حلقی:)حلقی ترم میتونما
یه ویس دیگه بفرستم؟تا عمق ح رو درک کنید؟
سال نو شمام مبارک
آلاء ..
۰۱ فروردين ۹۸ , ۲۲:۴۵
اخ فقط پی نوشت2
😢😢😢😢😢😢

پاسخ :

😭😭😭😭
سـِــد خـ ــانـــوم
۰۲ فروردين ۹۸ , ۰۱:۴۵
وایییی خودم الان که صدامو گوش کردم میبینم چقد ضایع میخونم اصلا خیلی ضایع آخه تمرکزم رو تلفظ ح بود براهمین:))) به بزرگی خودتون ببخشین 
خواستم برش دارم یه صوت دیگه بزارم دیدم از مزه میوفته:)
محمد برزین
۰۲ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۰
سلام
عیدتون مبارک

پاسخ :

سلام علیکم
ان ساالله سالی پرخیرو برکت درکنار خانواده محترم داشته باشید
ریحانه
۰۲ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۶
وااای کلی خندیدم به فایل صوتیت‌. نه اینکه خنده دار باشه ها. من خندم گرفت نمیدونم چرا.

بابا دست از سر این ح و ص و ع و اینا بردارین. واااای مامان منم میخواد زورکی اینا رو درست تلفظ کنه، اصلا تا یه چیزی میخونه میگم مامان ول کن. تو دلت بخون. من یه حال بدی میشم اینا رو اینطوری تلفظ میکنی (ایکون خنده و اشک و اینا).
بابا خدا خودش میدونه شماها ایرانی هستین.

پاسخ :

ههههه هووووو
به خودت بخند:))))
نه من زورکی و به زور تلفظ نمیکنم کلا اینطوری تلفظ میکنم و خیلیم حال میکنم یه بار تو حرم به یه خانومه عرب سلام کردم چادر عربی هم سرم بود فکر کرد عربم کلی صحبت کرد بعد گفتم من نمیفهمم چی میگی بعد تعجب کرد گفت ایرانی؟گفتم نعم
خدا میدونه ما ایرانی هستیم و وقتی زبان اسلانشو عربی قرار داده توانایی درست تلفظ کردنو به همه داده حالا اگر تلاش کنیم و نتونستیم عب نداره ولی وقتی میتونیم چراکه نه:)
ریحانه
۰۲ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۲
البته راست میگی. الان دقت کردم دیدم من عرب ها هم که حرف میزنن احساس میکنم الان دل از حلقم در میاد. پس مشکل از تلفظ تو و مامانم نیست. نشکل از حساسیت من به این لحجه هست (ایکون خنده)

پاسخ :

حساس نشو حساس نشو
حیفت نمیاد زبان به این فصیحی به این زیبایی:)
😂مهسا😂 اا
۰۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۱۲
سلام سال نو مبارررک ❤❤

پاسخ :

سلام عزیزم سال نو شمام مبارک و خجسته:)
نـــای دل
۰۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۶
ان شاالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید..

پاسخ :

سپاسکزارم
همچنین بر ای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم
نویسنده یافاطمه
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۳
سال نو ،سال نو ،سال نووت مبارک! مبارک،مبارک،سال تویت مبااااااارککککککککککک(با ریتم آهنگ تولد خوانده شود خخخ!!!)

پاسخ :

عزیییییزم
مرسی:)
سال نو توهم مبارک ان شاالله پرخیرو برکت باشه برات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan