اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

دلِ رسوای من

بسم الله الرحمن الرحیم

دل،دلِ رسوای من

سر،سرِ شیدای من

لب،لب عشق مجنون 

شب،شب لیلای من

دل من کجا دلبری تو ؟؟؟

سرمن کجا سروری تو؟؟؟

اینجاب لوسِ لوسان نمیدونم چرا انقده لوسم!

مداحی گوش کنم برا بابا گریه میکنم ملودی گوش کنم گریه میکنم یکی بگه یاعلی گریم میگیره عید غدیر که دیگه انقد گریه میکنم دچار کمبود آب بدن میشم

نهج البلاغه میخونم گریه میکنم حدیث ازبابا میخونم گریه میکنم و الی ماشاالله...

یکی نیست بگه دختره ی لوس اینقد اشک دم مشک نباش اگه بخوای بدرد بابا بخوری اول باید بتونی یه خورده احساساتت رو کنترل کنی اگه یه نفر به بابا چیزی رو نسبت داد یا توهین کرد نشینی زار زار گریه کنی...قشنگ حرفتو بزنی...یکم آدم باش دیگه...

عید غدیر مولودی داشتیم خونمون ،منم کلی دم و دستگاه مالونده بودم به صورتم همینکه خانوم مولودی خون اسم بابا رو آورد مگه دیگه اختیارم دست خودم بود اشک میمومد منتها اشک سیاه دیگه هیچی شده بودم عینهو زامبی:)

یه بارم تو خوابگاه میلاد بابا جشن مولودی داشتیم من انقد کل کشیده بودم و دست زده بودم جون برام نمونده بود ولی خیلی کیف داد یکم از احساساتم تخلیه شد:)))

الان هم همچین حسی دارم ولی کجا تخلیش کنم؟:(

یک مقدار هم این احساساتم توسط دیگران سرکوب شده میترسم بلاخره بترکم

میلاد بابا علی جانمون مبارک

                                                  ***

ای که ناز صدای تسبیحت

درخرابات جان ما مانده

من کیم تا فدای تو باشم ؟ جان عالم فدای سلمانت...

بابی انت و امی یا ابتاه...

باباجان بلاخره میاد اون روز که دخترِ خوبی بشم دخترِ بدرد بخوری بشم

 

پ.ن:معتکفین جای من جامونده ی بی لیاقت رو لطفا خالی کنن...

           


دریافت

 

۰۹:۲۰
ناصر دوستعلی
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۲
مبروک

پاسخ :

مبروک :)
تولد عید شما مبارک
سرباز مهدی(عج)
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۲:۱۵
سلام دیگه نتونستم کامنت نزارم،لطفا بین گریه هاتون برای من هم دعا کنید،به خصوص برای عاقبت بخیری و شهادت. با تشکر

پاسخ :

سلام علیکم
ان شاالله بچه های خوبی برای باباجانمون باشیم
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اقلیما ...
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۴:۵۹
سلااام دختره ی لوس
وسط لوس بازیهات به یادمنم باش و دعام کن⁦^_^⁩
تولد بابا علی هم مبارکمون باشه ان شاء الله⁦^_^⁩

پاسخ :

سلام خخخخ لوسو خوب اومدی یک لوسی ام که دل خودمم زده:)
ماکه لیاقت نداریم اقیلما جانمون رو دعا کنیم ولی چشم
ان شاالله ان شاالله
سرباز کوچولو ...
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۵:۲۹
تولد بابامون مبااااارک باشه 
قربون دلت برما 
علی یا حیدر ⁦❤️⁩

پاسخ :

بابا جانم باباعلی جاااانم
هیییییی کاش نجف بودم...
مبارک باشه ان شاالله
آلاء ..
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۹:۲۳
امان از غربت مولا منم فقط به یاد مظلومیت و غربتشون بغض میکنم و چشمام میباره الانم بغض کردم

پاسخ :

بابا جانم اول مظلوم عالم
مظلومِ مقتدر...
جانم فدایش
ریحانه
۲۹ اسفند ۹۷ , ۰۱:۲۱
اقا علی الحساب برا منم خیلی دعا کن. دارم یه تصمیم بزرگ میگیرم. دعا کن هرچی خیره به شادی و نیکی و اسونی اتفاق بیافته. من حال و حوصله و توان سختی ندارم. خدایا ریش و قیچی دست خودت. فدات.

پاسخ :

ای خواهر جان من یه چند وقتی هست درگیر به تصمیم کبری هستم الان خدا رو شکر به یه نتیجه هایی رسیدم ولی هنوز قطعی نه:(((

ان شاالله هرچی خیره برات رقم بخوره زیر سایه باباعلی
انـ ـــار
۲۹ اسفند ۹۷ , ۰۸:۲۲
رقیق القلب هستی شما :)


التماس دعا

پاسخ :

نه اینطور نیست:(
بعضی گریه ها استدراجی ان که مافکر کنیم چقدر خوبیم:(((((
کاش این اشک های بی اختیار از روی رقت باشه...ان شاالله...
محتاج دعاییم خواهر :)

نویسنده یافاطمه
۲۹ اسفند ۹۷ , ۱۹:۱۲
فقط حیدر امیرالمومنین است....ولادت امام علی مبارک باشه ه ه ه ه ه ه ه ه:)
آرامش،ینی زیر بارون/بری دم ایوون/بگن شده مجنوووون
آرامش،ینی بزنی پر/کجا دور دلبر/کیه آقام حیدررر(عالیه دانلود کنین پشیمون نمیشین)





پاسخ :

ها علیُ بشر کیف بشر؟ ربه فیه تجلی و ظهر
مبااااااااااااارک باشه عزیزم
ممنونم دان میکنم:)
نـــای دل
۲۹ اسفند ۹۷ , ۲۱:۳۴
بنی‌آدم اعضای یک پیکرند
همه تک به تک نوکر حیدرند

چو عضوی به درد آورد روزگار
مدد گیرم از صاحب ذوالفقار

عرض تبریک...

پاسخ :

به به
دارم دِلَکی که بنده ی کوی علی است
  روی دل او همیشه بر سوی علی است 
 هر چند هزار رو سیاهی دارد 
 می نازد از اینکه منقبت گوی علی است  

هزاران تبریک
آموزش المنتور
۲۶ دی ۹۸ , ۱۴:۰۸

وبلاگ بسیار خوب با مطالب جذابی دارید

پاسخ :

ممنان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan