اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یک عاشقانه برفی

بسم الله الرحمن الرحیم

 وقتی خدا نگاه میکند و به چشم های منتظرمان لبیک میگوید بایدبرویم و به شکرانه این رحمت بیکرانش آنقدر لذت ببریم که مست رحمتش شویم و از نعمت های بیکرانش نهایت استفاده را ببریم...

 صبح با خاله ها،دختر خاله ها؛مامان و خان داداش و فسقل داداش به همراه تیوپ به دل کوه میرویم

 همه جا سفید است ، زمین خدا آنقدر زیبا شده با این لباس جدیدش که دلم میخواهد سخت در آغوشم بفشارمش و بگویم چقدر ناز شدی عروس خانوووم:))

 برادر گرام به همراه تیوپ جلو می افتد ما چاقاله بادوم ها هر چی میرویم به او نمیرسیم هرچه جیغ بنفش میزنیم: سییییید علی 

خودمان پژواک صدایمان را میشنویم ولی اوصدایمان را نمیشود فقط از روی رد پاهایش میفهمیم کجا برویم. وقتی بلاخره بعد از نوردیدن کلی تپه و کوه های کوچک پیدایش میکنیم کلی غر نصیبش میکنیم که فکر کردی ما مثل خودتیم میتونیم این همه راهو بیایم همه کوه ها مثل همن چه فرقی داره... 

داداش ما رو به دورترین نقطه ممکن برد که به احتمال یک میلیونم درصد کسی نیاد و مارو در حال تیوپ سواری ببینه آنقدر بازی کردیم و سر خوردیم و عکس گرفتیم که ظهر شد صدای اذان گوشی ام بلند شد

 -من:موافقین بریم امامزاده نمازو بخونیم باز بیایم ادامه ماجرا

 -بقیه:جان؟؟؟امامزاده میدونی چقدر دوره تا همینجا که اومدیم از کتو کول افتادیم.وقتی میریم که دیگه بریم خونه.

از من اصرار از اونا انکار دیدم خیلی زشته پروردگار مارو از این نعمت زیباش بهره مند کنه اونوقت من انقدر ناسپاس باشم که خوش گذرونیمو فدای نماز اول وقت کنم دلم نیومد تا بعد ازظهر صبر کنم...

از کوه پایین آمدم یه سطح صاف پیدا کردم قبله را تشخیص دادم چادر مادر را پهن کردم روی برف ها ؛ کفش هایم را  در آوردم و اقامه بستم عشق را... 

هنوز سوره حمدم تمام نشده بود که نم برف ها به جوراب هایم نفوذ کرده بود نماز که پایان یافت جوراب ها کاملا خیس و پاهایم بی حس شده بود و تا آخر که به خانه رسیدیم پاهایم منجمد بود اما من عین خیالم نبود و میخندیدم و شادترین آدم روی زمین بودم 

واین چنین بود که یک عاشقانه برفی رقم خورد

این هم یه کلیپ از صحنه تیوپ سواری(شخص تیوپ سوار من نیستم،آهنگم خودش گذاشته)

این قلب در حال تشکیل شدن بود که قبل از تشکیل عکسو گرفتن ...:)))

بی ربط نوشت:من بعضی از هم وبلاگی ها رو خواب میبینم.شما اینطور نیستین؟؟


                       


۱۷:۳۶
.. مَروه ..
۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۷:۴۵
به به
به به
خییییلی هم عالی
همیشه بانشاط باشید ان شاالله و بهره مند از نعمات الهی....
کیف کردیم ما هم.... :)

پاسخ :

ان شاالله لیاقت نعمت های خداوند رحمن و رحیم رو داشته باشیم و شکر گزار...
ممنونم خواهری:))
کیفتون همیشه کوک:)
اردیبهشت ..
۲۷ بهمن ۹۷ , ۰۱:۱۷
ممنونم گلم.

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم
وظیفس:)
آقای بیدل
۲۷ بهمن ۹۷ , ۰۶:۰۶
این روزای برفی بهتون خوش بگذره .

پاسخ :

خیلی مچکرم و همچنین به شما:)
آدم سیر نمیشه از این برف زیبا کاش خدا دوباره مهربونی کنه یه چند بار دیگه هم مثل همین برفا بیاد:)

محمد برزین
۲۷ بهمن ۹۷ , ۰۷:۴۷
سلام 
خدا رو شکر 
خیلی ها نمیخوان قبول کنند که هم میشه خوش گذروند هم بندگی خدا کرد .
اصلا وقتی وس تفریح سالم یاد خدا میکنی اون تفریح هزار برابر خوشمزه تر میشه . 

پاسخ :

سلام علیکم
واقعا همینطوره وقتی از خدا غافل میشی شاید یه خوش گذرونی گذرا نصیبت بشه
دیگه تموم میشه
 اما وقتی خدا حتی در تفریح حضور داشته باشه لذت و شیرینیش همیشه در وجودت میمونه 
مردی بنام شقایق ...
۲۷ بهمن ۹۷ , ۱۱:۲۲
سلام

اینجا که اینقد پستس بلندی داره که بابای آدم در میاد بخواد سر بخوره بیاد پایین که!

+
اینجا هم الان داره برف میاد
ولی طبق پیش بینی دوستان تا عصر بیشتر نیس :)

پاسخ :

سلام علیکم
جایی که ما رفتیمو میگین؟
اتفاقا خیلی آروم بود
دیروز یه جای دیگه رفتیم که موقع سر خوردن یه قسمتش یک متر میپریدیم هوا بعد دوباره فرود میومدیم کمر نموند واسمون:)
هیجانش به پستی بلندیه

+خب همونم جای شکر داره :)
میتونست همونم نباشه
مادر بزرگ ...
۲۷ بهمن ۹۷ , ۱۱:۴۴
سلام خانمی
ما هم میتونیم رمز داشته باشیم پست چالشو ببینیم؟

پاسخ :

سلام عزیزم
شرمنده شما و دوستان دیگه ای که رمز خواستند شدم...
فقط کسانی رمز گرفتند که توچالش شرکت کردند
ببخشید
سرباز کوچولو ...
۲۷ بهمن ۹۷ , ۱۴:۰۹
سلاممممم آبجی سادات من 
اول ایول به داداشت بخاطر غیرتش
دوم وااااای خوشبحالتون که برف دارین 😟
سوم وااااای فداتبشم که شکر گذار نعمت خدایی و نماز اول وقت می‌خونی 💞💗

پاسخ :

سلااااممممم
ولی مردیم تا رسیدیم کیلومتر ها راهو پیاده تو برفا طی نمودیم:)
ان شاالله روزی شمام بشه قبل اتمام سال:))
خدا نکنه آبجی جان:)
سرباز کوچولو ...
۲۷ بهمن ۹۷ , ۱۹:۲۸
ان شالله خواهری جونم 
التماس دعا دارم

پاسخ :

محتاج دعاییم:)

مادر بزرگ ...
۲۷ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۰
دشمنت شرمنده

پاسخ :

بزرگوارین شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan