اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

هجوم

بسم الله الرحمن الرحیم
هجوم می آورند با بی رحمی
نمیدانند من ضعیفم تاب همه شان را باهم ندارم؟
درگیر تصمیم کبری که هستم
درگیر قبولی در آزمون مورد نظر هستم
درگیر فکر های زجر آور تلف شدن عمر هستم
درگیر آماده شدن برای خیلی چیزها هستم
درگیر شناخت خودم و دینم هستم
درگیر تشخیص حق و باطل هستم
درگیر تحمل و صبر هستم
درگیر مبارزات مختلف هستم
درگیر گیر های کَغ دیگران هستم
درگیر پاسخ دادن به سوال های بی نتیجه شان هستم
درگیر شبهه هایی که برایم ایجاد شده هستم
ترو خدا دست از سرم بردارید
من نمیتونم من ضعیفم
۰۰:۱۹
جناب قدح
۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۲۲
خدا یاورتون باشه ان شاءالله

پاسخ :

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
یاوری جز او ندارم
رفیقی جز او ندارم
حبیبی جز او ندارم
ممنونم
... به دنبال حقیقت ...
۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۲۲
اگه ازتون خواسته شده یعنی از خیلی قبل تر توانش رو بهتون اعطا کردن...پس می تونید.
با مدیریت دغدغه ها...
همه ی هندونه ها رو با هم بلند نکنید.

پاسخ :

چقدر اینجا خوبه چقدر درک بالاست
چقدر یه روزی دلم تنگ میشه برای اینجا و آدم هاش
ممنونم خییلی ممنونم
... به دنبال حقیقت ...
۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۰
برای آدم های این جا که بدجوری گرفتار نفس و شک های درونی خودشون هستن خیلی دعا کنید...

ما هم یک روز دلمون تنگ خواهد شد...قطعا

پاسخ :

برای شک ها برای تردید ها برای شبهه های من هم کسی دعا میکند؟
دعا میکنم چون حضرت مادر  دعا میکرد برای همه 
دعا حالم را خوب میکند

از دلتنگی و تمام شدن بیزارم در حال حاضر
... به دنبال حقیقت ...
۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۷
کسی دعا می کند...

حالا می تونید با خیال راحت و با لبخند برید یه کاغذ بذارید جلوتون و شروع کنید به فکر کردن و برنامه ریختن برای مواجهه با تمام این هایی که ازشون اسم اوردین و مثل غول مرحله ی آخر تصورشون کردید.

به قول انگلیسی ها " یارد یارد مشکل است اما اینچ اینچ راحت می شود." 
قرار نیست همه ی این ها ظرف یک ماه آینده حل شود...
اما با برنامه ریزی همه اش حل می شود یک روز...ان شاءالله.

اون روز بایستید ....از بالا...و از دور...بهشون نگاه کنید و لبخند بزنید و چای نوش جان کنید :)

پاسخ :

نمیدونم چرا اشکم جاری شد!
این حرف ها آشناس برام...
یاد یه شهید زنده ای افتادم
سرباز کوچولو ...
۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۱:۳۳
الهی دورت بگردم سادات من 
خدا پشت و پناهت

پاسخ :

سرباز کوچولی من...
خدا حفظت کنه
کاکتوس :)
۲۲ بهمن ۹۷ , ۱۱:۱۶
موفق باشی سید خانوم :)

پاسخ :

عزیزم:)))
ممنونم کاکتوس جانم
حمیده
۲۴ بهمن ۹۷ , ۱۰:۱۷
عالی بود در یک کلام

پاسخ :

نظر لطفتونه:)
ولی چی عالی بود؟!
نویسنده یافاطمه
۲۹ بهمن ۹۷ , ۱۴:۳۹
در این روزهای آلوده ی شهر، که دلهای کمی در تیم خدا هستند تو با او باش...
در این لحظه های طولانی که گاهی دیگر دلت نمیخواهد بحث کنی،جواب دهی،دلیل و استدلال بیاوری وقت اذان مغرب نزدیک پنجره شو و رو به آسمان نفس بکش...
با خودت بگو:ای که مرا خوانده ای،راه نشانم بده

پاسخ :

راه نشانم بده
راه نشانم بده
یا رفیق من لا رفیق له!
من جز تو کسیو ندارم
دستمو بگیر ...
من ضعیفم مسکینم ذلیلم...


نویسنده یافاطمه
۲۹ بهمن ۹۷ , ۲۰:۰۴
:)
یه استادی دارم که همیشه این ذکر لارفیق من لارفیق له روی زبونشه،با این جوابت یاد ایشون افتادم:)

پاسخ :

این ذکر آرامش عجیبی بهم میده
پشتمو فقط به خودش گرم میکنه
یا رفیق من لا رفیق له...
من لی غیرک...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan