اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بشتابید بشتابید چالش داریم

بسم الله الرحمن الرحیم

اول عرض کنم خدمت باسعادتتون که من اولین بار هست تو عمرم  دارم چالش برگزار میکنم جون من ضایع نفرمایید و همکاری لازم را مبذول فرمایید.با تچکر

میخوام یه پست رمز دار درست کنم که فقط خودمون ببینیم(شرکت کنندگان در چالش) 

کسانی که مایل هستند عکس دوران طفولیت( هرچه کوچکتر بهتر) را ارسال مینمایند و حدس میزنیم کی کیه بعدم اعلام میکنم و کلی ماجراهای باحال

فقط عکس ها سرکاری نباشه :))

* من یه تجربه مشابه داشتم تو جشن فارغ التحصیلی موقعی که اسمامونو میخوندن واسه گرفتن لوح همزمان عکس بچگی مونم رو پرده نمایش میدادند یعنی سالن به اون بزرگی انفجر ینفجر انفجار

اگر شرکت نکنید من شکست روحی فجیعی میخورم و از فرط ضایع شدن سربه بیابان های شمال میگذارم تو این سوز سرما

البته تو آمپاس هم قرارتون نمیدم

آها دوتا تا نکته یادم شد:

1)نظرتون راجع به اینکه زنونه مردونش کنیم چیه؟ یعنی عکسای آبجیا رو تو یه پست جدا و رمزشم فقط آبجیا داشته باشن(دقت رو داشته باشین عکس مال بچگیه)

۳)اگر چالش بی مزه و لوسی هست یا از نظرتون درست نیست بفرمایید تا انجامش ندیم

در قسمت تماس با بنده(بالای وب) اعلام حضور نمایید و عکس را ارسال تا بهتان رمز بدهم:)))

یاعلی

۱۰:۲۶

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan