اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

خدا مهربونی کرده ۲

بسم الله الرحمن الرحیم

برف منه قُندِقُندِ دُختَرُم دِ خَنِه موندِ

تک مصراعی که پدر موقعی که مدرسه میرفتم و تعطیل میشدم از بابت برف ،میخوندن

خدای رحمان خدای رحیم باز منت گذاشته بر سرمان فضلش را ارزانی مان کرده...

از شدت شوق به خاطر مهربانی اش اشک ریزانم 

نمیشود بنده خدایی چون او بود و عاشقش نشد

نماز شکر بخوانیم برای الطاف بیکرانش

فَکَیْفَ لِی بِتَحْصِیلِ الشُّکْرِ،

 وَ شُکْرِی إِیَّاکَ یَفْتَقِرُ إِلَى شُکْرٍ، فَکُلَّمَا قُلْتُ لَکَ الْحَمْدُ

وَجَبَ عَلَیَّ لِذَلِکَ أَنْ أَقُولَ لَکَ الْحَمْدُ

سپاسگزاری ات چگونه برای من امکان پذیر است در حالی که سپاسم نسبت به تو خود نیازمند سپاسی دیگر است، پس هر نوبت که گفتم تو را سپاس، بر من واجب شد که به خاطر آن باز بگویم تو را سپاس

پ.ن:بلاخره در شهر پدری برف آمد اونم چه برفی:)

منو برفو خیابون:)

                                


۱۳:۱۳
اردیبهشت ..
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۴
خداروشکر.چقدر عالی.

پاسخ :

الحمدلله ...
عالی مث گل قالی:))
اردیبهشت ..
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۹
:-)گلی قالی هم عالیه

پاسخ :

آری:)

**روشنا **
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۳:۲۰
سلام مجدد
الان که جواب کامنتاتون رو خوندم به یه نقطه ی جالب و مشترک رسیدم با شما😊
منم بچه محله ی امام رضام و ایضا در حال حاضر دور افتاده و مهجور.. 
خوشبختم خواهری😇

پاسخ :

و علیک السلام عزیزم
خوبه یه همدرد پیدا کردم.‌..
خداوندگارا مارا به نگارمان مجاور کن
منم خوشبختم آجی جووون:)))
حمدان مقدم
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۴:۰۰
سلام علیکم
احسنت

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
شما لطف دارید و قیاس به نفس می فرمایید.
محمد برزین
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۶
چشمتان به جمال یار هم روشن گردد 
و خوشحالی دیدن یار را هم تجربه کنید .

پاسخ :

بوی یار را هم استشمام کنم از سرم زیادی است
البته که ما برای دیدن انتظار نمیکشیم
قلبش را آزرده نکنیم
از ما راضی باشد
سربازان خوبی باشیم
آرزوی ماست
ممنون بخاطر دعای زیبا
آقای بیدل
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۶:۱۲
بالاخره خدا نگاه کرد ، 
خیلیا چشم انتظارِ این برف بودن ...
خداروشکر

پاسخ :

قربون نگاه قشنگش
یکی ازون چشم انتظارا من بودم:)
الحمد لله رب العالمین
In daiva
۱۵ بهمن ۹۷ , ۲۱:۵۷
چه تصویر زیبایی!

پاسخ :

زیبایی رحمت خدا بی نظیر است:)
ممنونم
آلاء ..
۱۵ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۹
کجا برف اومده

پاسخ :

جز اسراره:)))))
آلا جونم خیلی کیف میده تو خماری بزارم
آلاء ..
۱۵ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۳
گفتم ببینم کجا برف اومده جمع کنیم بریم اونجا

پاسخ :

از شمال خیلی دوره نمیصرفه خواهرم:)
بعدم جاده ها فکر کنم بستس زندانی شدیم تو این شهر
بانوی شرقی
۱۵ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۸
به به خدا قسمت ما هم کنه چنین برفی بعد سالها😍

پاسخ :

به به بانو شرقی
اعلام مینمایم که هم سمتیم
یعنی ما هم شرقی میباشیم:))
ان شاالله همه جارو خداوند لباس سفید برف بپوشونه
بانوی شرقی
۱۵ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۷
به به باعث افتخار از تبار شما بودن :) 
آمین

پاسخ :

منظورم شرق کشوره ها
خراسون رضوی:))
raha banoo
۱۶ بهمن ۹۷ , ۰۰:۱۶
دلم برف خواست

پاسخ :

قربون اون دلت:)
ازهمین تریبون اعلام مینمائم که قصد پز دادن و فخر فروشی و دل سوزوندن نداشتم

دنیای کامپیوتر ...
۱۶ بهمن ۹۷ , ۰۲:۰۲
اینجا هم چه برفی می آید

پاسخ :

خب خداروشکر
ان شاالله بازم بیاد
بانوی شرقی
۱۶ بهمن ۹۷ , ۱۱:۳۸
اها 😓 نه من از شرق نیستم مال مرکزم :) کلا شرق منظورم بود ن شرق ایران 😁
خوشوقتم از اشناییتون

پاسخ :

قربان شما:)
من نیز ...:))
دانلود پروژه
۱۹ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۸
با سلام و احترام
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشویم به ما هم سر بزنید و در اگر خواستید ما را هم در قسمت پیوندهای خود با نام دانلود پروژه درج کنید

www.dlbartar.com

با سپاس
مدیریت دانلود برتر
دخـترکــِ بی نام :))
۲۰ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۴
عکس قشنگیه😊❤

پاسخ :

چشاتون زیباست:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan