اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

دور میشوی اگر با هر کسی دمخور شوی

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز حالم بد است هنوز صحبت های صدمن یه غازش در مغزم میپیچد

همیشه همینطور است هر وقت میبینمش اینطور میشوم

همش حرف از تجمل

حرص دنیا

چشم و هم چشمی

حسادت

از بی توجهی ام به رژ لب جیغش و تیپ جدیدش کفرش در می آید و هی از خودش و... تعریف میکند

دوست دارم از مصاحبت با او فرار کنم.اما وقتی در عمل انجام شده قرار میگیرم مجبورم چند ساعت حرف های سراسر غرور و خودشیفتگی اش را بشنوم

سعی میکنم جلو زبان پرحرفم را بگیرم تا بحث را گسترش بیشتری ندهد

اما آن چند ساعت اثرش بر روحم شاید چند روز طول بکشد

خدایا نگذار کسی مرا حتی چند ساعت از تو دور کند به اندازه کافی دارم تاوان دوری از تو را میدهم این یکی را نمیتوانم تحمل کنم

خدایا دوستانی را سر راهم قرار بده که نور تو را دارند که مرا به یاد تو می اندازند

 از بی باتو بودن خسته ام

 

۰۱:۱۱
حسن مجیدیان
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۱:۲۱
امان از جلیس سوء...

پاسخ :

هییییی...
امان...
**روشنا **
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۱:۲۸
سلام بانو
امیدوارم بهترین و خدایی ترین دوستان سر راهتون قرار بگیرند.. 😇😇
جمله ی آخر فوق العاده بود!!! 

پاسخ :

و علیک السلام خانوم
ان شاالله ...
واقعا نیاز دارم به همچین دوستانی
مچکرررم
چاکریم:)
مردی بنام شقایق ...
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۹
سلام

این سری که دیدینش بهش بگین چقد چاق شدی فلانی؟

نابود میشه ها :))))

پاسخ :

سلام علیکم
از بس لاغربود یه مدت قرص میخورد چاق بشه...
آرزوشه چاق شدن
بعدم من نمیتونم همچین حرفی بزنم گنا داره


مردی بنام شقایق ...
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۲:۲۱
خو بش بگید چرا اینقد دماغت گنده شده؟!

پاسخ :

اینو بگم احتمالا نابوده
ولی گناه نداره؟؟؟
گناه داره طفلکی...
 تا چن وقت جلو آینس و شوهر بیچاره رو مجبور میکنه پول عملو جور کنه
مردی بنام شقایق ...
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۲:۲۹
نه بابا چه گناهی! :)

من هم اگه خانوم بودم به همه  اینا که زیاد حرف میزدن میگفتم که یه مدت برن تو بحر خودشون


یه بار به یکی از هم اتاقیام گفتم نمیخوای بری عمل کنی؟
گفت دادا خدا اول یه خرطوم خلق کرد! بعد بهش دست و پا آویزون کرد شدم من! من اینجوری دوس دارم :))))

خلاصه این ترفند رو مردا جواب نمیده :)))

پاسخ :

وااای خخخخخخ
چقد خندیدم:)))
سادیسم به وفور در شما مشاهده میگردد(شوخی)
من خودم سادیسمی خفنی بودم مثلا از لپ بچه ها دندون میگرفتم و بقیه رو کلی سرکار میذاشتم اما یه مدت به دلیل شرایط روحی خوابیده بود
شما دارین حس سادیسمی خفته در درونم رو برمی انگیزید
یک مرد!
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۸
خب چرا یه بار نمیبینیش!!

ازش تعریف کنین میبینی یکم آتش خوداظهاریش خاموش میشه!

چه دمی چه سری عجب پایی ...

پاسخ :

از فامیل هامونه
دیر به دیر میبنمش ولی همون دفعه هایی که میبینمش واقعا اذیت میشم
فکر نکنم خاموش بشه شاید شعله ور تر بشه
اگر همسرش اینکارو بکنه خاموش میشه ولی اگر من تعریف کنم فکر نکنم مفید واقع بشه...
غیر از خود اظهاری بیشتر حرصی که برای دنیا داره و همش از تجمل میگه اذیتم میکنه
محمد برزین
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۴
مجبور نیستید ! 
خب یه بار بهش بگید که با حرفاش اذیت میشید 
مثه اینه که با کسی که یه بیماری واگیر دار مثه طاعون داره مواجه بشید .
شما حاضرید بسوزید ولی پیشگیری نکنید . 
خرجش یه باره 
حضرت علامه میفرمودند که مرغ دل وقتی از قفس پرید باید از این درخت به اون درخت هی دنبالش بری شاید بتونی دوبارهتوی قفس بندازیش 
یه بار ناراحت میشه 
البته پیشنهاد بوداااااااااااااااااا 

پاسخ :

آخه از فامیلامون هست(دختر خاله)
تو جمع های خانوادگی گاهی هست
گاهی با خالم میاد خونمون
چطور ازش دوری کنم؟
یا مثلا جایی دعوتیم اونم دعوته
چند روز پیش همه خاله ها اومده بودند خونمون خیلی صحبت میکرد و من خودم رو مشغول گوشی کردم وخیلی زشت بود اگر مکان رو ترک میکردم
و اگر بامنم حرف نزنه با بقیه که بزنه منم میشنوم :((((((
سپاس از شما:)

مردی بنام شقایق ...
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۳۵
بعضی وقتا باید سادیسمی بود که از شر بعضی آدما در امان بمونیم :)))

پاسخ :

اوهوم:)))
ولی معمولا من و اون تنها نیستیم
جلو جمع هم که ضایس بهش اونطوری بگم:((
مرتضا دِ
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۶:۵۱
:)

پاسخ :

:) :) :)
فقط معنی لبخند رو نفهمیدم!
مرتضا دِ
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۷:۳۶
مثلا میخواستم با این لبخند بگم آخی :) اشکال نداره دوسته دیگه :)

یه همچین چیزی!

پاسخ :

آهان :)
الان گرفتم:)))
دوست نیست دختر خالس
سرباز کوچولو ...
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۹:۱۶
سلام آبجی 
ان شالله بهترین دوستان نصیبت

پاسخ :

سلام علیک آباجی
ممنان:)
واران ..
۱۳ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۷
سلام 
چقدر این جمله تون قشنگ بود :

خدایا نگذار کسی مرا حتی چند ساعت از تو دور کند به اندازه کافی دارم تاوان دوری از تو را میدهم این یکی را نمیتوانم تحمل کنم

خدایا دوستانی را سر راهم قرار بده که نور تو را دارند که مرا به یاد تو می اندازند

 از بی باتو بودن خسته ام



برگرفته شده از bandeyeashegh.blog.ir

ممنونم بابت این نوشته زیباتون .

الهی آمین 🙏

پاسخ :

و علیک السلام و رحمت خدا
نظر لطف شماست
 نگاهتان زیباست
سپاس از شما بابت قدم رنجه و قلم رنجه:)
نـــای دل
۱۳ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۶
با حرف کسی تغییر نمیکنه..
بنظرم عمل کردن به دستورات دینی تاثیراتی میذاره بر طرف..

پاسخ :

ایشون تو یه شهر دیگه هستن و هرچند وقت یکبار میبینمشون 
زیاد باهش صمیمی نیستم چون خیلی باهم متفاوتیم برا همین رو هم خیلی تاثیر نداریم
ولی وقتی میبینمش تا چند وقت حرف هاش بدجوری حالمو میگیره:(((

آلاء ..
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۰:۴۵
ازربی باتو بودن خستم

پاسخ :

اوستا کریم ما دسته جمعی خسته ایم
دریابمون🙏🙏🙏
Man Mobham
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۱:۱۶
سلام خواهر
حال شما
حیف که راهکارهای بنده حالت تهاجمی دارن و شما هم انسان آرام و مهربانی هستین وگرنه 100درصد موثر بودن. 

پاسخ :

و علیک السلام خواهر مجهول
قربان شما:)
عاقا ما یکم دیر میگیریم
نیازمند توضیح بیشتر میباشیم
آقای بیدل
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۷:۳۵
بچه های خاله ها و داییام تقریبا همشون اعتقادی به حجاب و نماز و ... ندارن . گاهی تلاش کردم ک رفتاری از خودم نشون بدم که با خودشون نگن یه آدم مذهبی چقدر خشک و زنندس . اما تا تو چشاشون با اون وضع حجابشون نگاه نکنم و نگم و نخندم و شوخی نکنم و ... راضی نمیشن !
پس به این نتیجه رسیدم ک بیخیال اون ها بشم . چون اگه بخوام کاری کنم اونا خوششون بیاد باید مثل خودشون باشم . 
قطع رحم نه ولی روابط در حد تیم ملی محدوده ... چاره ی دیگه ای پیدا نکردم ...

پاسخ :

یه مدت که مسخرمم میکردن بهم میگفتن مادر شهید به خاطر نوع پوششم
خانواده مادری تقریبا مذهبی ان(به جز هم سن و سالای خودم)
چند وقت پیش رفته بودیم خونه دایی گیییر کق داده بودن چادرتو درآر چه کاریه اینجا که همه خودی هستیم
اونا منو به راه کج هدایت نکنن به راه راست رفتنشون پیشکش
غریبه ...
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۸:۳۰
معلومه که میشه خواهر
تو فقط ادرس بده
من پایه ی رفیق شدن تو فضای واقعی ام....
کجایی؟

پاسخ :

قربون خواهر پایه:)))
خراسون رضوی.مشهد.بچه محله امام رضا
(البته الان دور افتادم از سلطانم:(
مردی بنام شقایق ...
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۹:۰۹
بعدا کامنت:
ما چهار پنج نفری میایما!

پاسخ :

بعدا پاسخ:
مشکلی نیست
قدمتون به روی چشم
ما میهمان نواز
فقط یه اخلاقی داریم ما یه بار بیاین بیست بار تلپیم:))))
serek Khatoon
۱۴ بهمن ۹۷ , ۰۹:۳۸
سلام
دبیرستانی که بودم دقیقا مشکل تو رو داشتم تازه چادری شده بودم و تمام دوستای قبلیم همین شکلی بودن از یه طرف به شدت تنها بودم از یه طرف بودن اونا اذیتم می‌کرد چون از جنس من نبودن خیلی طول کشید تا اطرافمو پاک سازی کنم ولی خدا کمک کرد و شد. این یه روند زمان بَره باید صبور باشی چه بسا درصد بالایی از رشدت توی همین باشه...
کدوم شهر هستی حالا؟

پاسخ :

سلام علیک
وای خواهر عین مهمونای برنامه از لاک جیغ تا خدا:))))
والا خواهر جان این دخترخالمه نمیشه پاکسازیش کرد گاهی مجبور هستم به دیدنش :(((
ما خراسون رضوی هستیم.مشهد.
اما الان مشهد نیستیم:(((

serek Khatoon
۱۴ بهمن ۹۷ , ۱۰:۴۵
می‌دونم دختر خاله‌ته عزیز،
 پاک سازی هم لزوما به معنای حذف آدما نیست هر آدمی راه و روش خودشو داره باید دستت بیاد چه جوری باهاش رفتار کنی که نه ناراحت بشه نه اینکه از حدود خودش جلوتر بزنه و تو رو اذیت کنه ... به مرور زمان با نرمی و ملاطفت حدود و حریم خودتو براش ترسیم کن یا به سبک زندگی تو احترام می‌ذاره یا خودش کم کم ازت فاصله می‌گیره ... سیاست زیادی می‌خواد و حوصله‌ی بیشتر ولی نتیجه می‌ده...
بعد از هر نماز به حضرت زهرا متوسل شو جواب می‌ده 😉

پاسخ :

میدونی ما تو بچگی همبازی های خفنی بودیم اما کم کم که بزرک شدیم تفاوت علایق و اعتقادات مارو از هم دور کرد و فاصله عمیقی باهش دارم الان تقریبا جز در جمع های خانوادگی همو نمیبینیم 
میدونی من خیلی پر حرفم و مجلسو گرم میکنم اما وقتی اون هست خیلی ساکت میشم چون جو رو مسموم میکته و همش از مادیات میگه و از بقیه اشکال میگیره و از خودش تعریف
اصلا حالم گرفته میشه و دوست ندارم حرف بزنم:(((
باز خدا رو شکر دیر به دیر منور میکنه مارو وگرنه من از نجنبیدن فکم میمردم خخخخ

غریبه ...
۱۴ بهمن ۹۷ , ۱۰:۵۰
اگه امام رضا بطلبه اردیبهشت میام مشهد خبرت میکنم دعوتم کن :دی
(تا همین حد پررو خخخ)

پاسخ :

ان شاالله ان شاالله:)))
نه بابا اختیار دارین زائر امام رضا روی چشم ما جاداره
اردیبهشت؟اگه نبودم شرمندت میشم آخه:(((
غریبه ...
۱۴ بهمن ۹۷ , ۱۱:۱۰
دشمنت شرمنده 
حالا اگه بودی که فبها اگه نبودی ان شاالله یه بار دیگه :)

پاسخ :

ان شاالله عزیزم که لایق میزبانی باشیم
محمد برزین
۱۴ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۰
خدا بخواد ما هفته بعد مهمان امام رضاییم 
شما یه زحمت بکش قبل اومدن ما به امام رضا یه سفارش کن مشتی ما رو بطلبه . 

پاسخ :

عه واقعا؟؟؟؟؟؟
پیشاپیش خیر مقدم عرض میکنیم ورودتون رو به مشهد الرضا خانه ی دلها
خب ما که الان مشهد نیستیم بریم برا سفارش:(((
بعدم زائرای حضرت سلطان به سفارش نیاز ندارن
اونا باید برا ما دعا کنن
میخواین سفارش کنم برین خونه فامیلامون؟؟
محمد برزین
۱۴ بهمن ۹۷ , ۱۵:۴۷
حدود 90 نفریم و مکان هماهنگ شده 
شما لطف داری 
ان شاءالله اقا طلبید یادمون نره برای همه وبلاگ نویسهای با مرام دعا کنیم 


از گنبدش نورِ کرامت ها سرازیر است
خورشیدِ مشهد بر دِلِ عشّاق اکسیر است

پاسخ :

یا علی ۹۰ نفر!!!
فکر کردم با خانواده تشریف میارین
ما اصالتا مشهدی نیستیم الانم تو شهر پدری هستیم
وگرنه ستاد استقبال تشکیل میدادیم:)))
ولی فامیلامون هستن اگه خواستین تعارف نکنین(از کیسه خلیفه میبخشم)
مشرف شدید بهشت التماس دعاااا
سرباز کوچولو ...
۱۵ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۴
امیدوارم روزی بشه :))))

پاسخ :

باعث افتخاره سرباز کوچولوی ناز من :))
سراسر گنگ
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۰۳
فقط حواستون باشه دچار عجب نشید . 

پاسخ :

اعوذو بالله من عجبی
عجب چقدر میترسم ازین عجب
حقیقتا هیچی نیستم و برای همین هیچی نبودن نمیخوام کسی دورترم کنه:((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan