اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

کجای کارم؟

بسم الله الرحمن الرحیم

در جنگ صفین، تیری بر ران حضرت امیرالمؤمنین (ع) وارد شد . هر چه کردند در مواقع عادی خارج نمایند نتوانستند . خدمت امام حسن (ع) جریان را عرض کردند . فرمود: صبر کنید تا پدرم به نماز بایستد، زیرا در آن حال چنان از خود بیخود می شود که به هیچ چیز متوجه نمی گردد . به دستور حضرت مجتبی (ع) در آن حال تیر را خارج کردند، بعد از نماز امیر اخلاص، علی (ع) متوجه شد، خون از پای مقدسش جاری شد، پرسید:« چه شد؟ عرض کردند: تیر را در حال نماز از پای شما بیرون کشیدیم .

حالا من در حال نماز بودم ناگهان متوجه میشوم عنکبوتی روی سجاده ام در حرکت است...

دیگر نفهمیدم نماز را چطور خواندم...

چرا ؟ چون یک وقتی آن عنکبوت بیچاره بی آزار نیاید و مرا به این گندگی بخورد...

من کجای کارم؟


۲۳:۲۹
سارا سماواتی منفرد
۰۹ بهمن ۹۷ , ۰۱:۰۳
موقع نماز حواسمون به همه چی هست جز خود نماز و صحبت با عشق

پاسخ :

والا چیزای گمشدمون رو هم تو نماز پیدا میکنیم:((((
نماز نماز نماز 
ستون دینم در حال ریزشه باید ترمیم بشه
سرباز کوچولو ...
۰۹ بهمن ۹۷ , ۰۲:۱۴
واقعا ای خدا :(((

پاسخ :

امام صادق وصیت لحظه آخرشون فقط نماز بود

اقلیما ...
۰۹ بهمن ۹۷ , ۰۷:۱۵
ای دل غافل:(

ای خدا علی کجا و ما کجا:(

پاسخ :

نماااااز الله الله که نماز میتونه یه نفرو از فرش به عرش ببره
نماز اونقدر نکات تربیتی و رشدی داره که شاید باورتون نشه یه  نفر اومد خدمت رسول الله و گفت مسلمان میشم به شرط اینکه نماز نخونم پیامبر قبول نکردند
مردی بنام شقایق ...
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۰:۳۳
سلام

عنکبوت آدم خوار هم داریما :))

+
خودمو میگم باید برای نمازهایی که خوندم هم یه دور توبه کنم 

پاسخ :

سلام علیکم.
نه بابا این خیلی کوچولو بود ولی من داشتم از نزدیک شدنش به خودم سکته میکردم.یکی نیست بگه آدم عاقل که عنکبوت میبینی وسط نماز دیگه نمیفهمی در محضر کی هستی و چی میگی آخه اون عنکبوت مادر مرده چی کار به تو داره؟؟؟تو اونو نخوری اون تو رو نمیخوره
+فکر کنم اکثرمون باید توبه کنیم چون ستون دینمون اگر ستون باشه باید تنهی عن الفحشا و منکر باشه.هست؟؟؟نیست این یعنی نماز هامون قبول نیست.نماز هامون درسته یعنی مواخذه نمیشیم واسه نخوندنش ولی قبول نیست:((((
serek Khatoon
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۱:۰۷
من هر چی گمشده و جواب سوال دارم سر نماز پیدا می‌کنم تازه چون انگار خبر مرگم در سایر زمانها از فلج مغزی رنج می‌برم برنامه‌ی روزانه‌مو هم سر نماز می‌چینم😐😑😐😑
یکسری از حرف و حدیثا و ناراحتیا هم سر نماز یادم میاد😐😥😭
گمان کنم روز قیامت خدا حسابی ازم قبول کنه این نمازا رو...

پاسخ :

والا خواهر من این وضع هممون هست تقریبا تعارف که نداریم
دارم الان کتاب آزادی معنوی شهید مطهری رو میخونم و هی میزنم تو سرم که خاک بر سرت...
به نظر من اگر دنبال رشد هستیم باید بریم سراغ نماز و نماز هامونو درست کنیم
خیلی خیلی نماز اثر گزار هست
خب فرزندم منبرتموم شد 
رزمنده ..
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۲
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

کلی خندیدم به اون عنکبوته...


یه سری سخنرانی حاج آقای پناهیان حفظه الله دارند در مورد نماز...فکر کنم حدود 5 جلسه است....در مشهد انجام شده...حتما گوش بدید...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

و علیکم السلام
جزاکم الله خیرا ایضا
فکر کنم گوش کردم.اینقد سخنرانی از استاد گوش کردم نمیدونم اینو گوش کردم یا نه ولی فکر کنم یکیش راجع به ادب در نماز بود
بهرحال خییییلی مچکرم
عاقبت شما نیز به خیر
یاعلی
حسن مجیدیان
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۴:۳۷
سلام
من خیلی متوجه نشدم که این عنکبوت تو چه سایز و حال و احوالی نازل شده که نماز شما رو دگرگون کرده!!
اما واقعا نماز مهمه. بسیاری از علما و اهل معنا التزام آدم به نماز خوب و اول وقت رو ضامن درست شدن حال و احوال آدم و حل مشکلات و ترقی سلوکی دونستن...
ان شالله نماز خوب نصیب همه ی ما بشه ولو در جوار مار و عقرب و عنکبوت...

پاسخ :

سلام علیکم.
تو رکعت سوم یا چهارم نماز بودم نگاهم به مهر یکهو یک عنکبوت به ابعاد ۵ میلیمتر از کنار مهر مسیرشو به سمتم تغییر داد دیگه من گفتم الان میاد منو میخوره.از نماز هیچی نفهمیدم:(((
اگر نمازمون درست بشه همه چیزمون درست میشه همه چیز ..‌.
اونجاست که اژدها هم بیاد عین خیالمون نیست

یه جَــــــواد
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۲
اگر امیرمومنین متوجه نشده
پس چطور موقع نماز انگشتر زکات میده؟
اینا چطوری قابلِ جمع هستند؟

(آخوند به مثابۀ سنی از شما سوال می‌پرسد)

پاسخ :

 اولاً: نماز و عبادت علی علیه السلام و هم انفاق و تصدّق او برای خدا بود. چه مانعی دارد که علی علیه السلام غرق نماز باشد و صدای سائل به گوشش برسد و برای رضای خدا، در وسط نماز انفاق کند. علاوه بر آن، خداوند مقدّر کرده بود که چنین اتفاقی رخ دهد، تا آیه ولایت نازل شود و جانشینی حضرت علی علیه السلام به خلافت، به گوش همه مردم برسد.   ثانیا: حالات عرفانی معصومین علیهم السلام با هم فرق می کند. آن ها در نماز همیشه یک سان نبوده اند. گاهی معصومین علیهم السلام چنان غرق در عبادت بودند که اصلاً توجهی به این عالم نداشتند، همانند برخی حالات امیرمؤمنان علیه السلام و امام سجاد علیه السلام و گاهی هم با حفظ حضور قلب، به عالم ماده نیز توجه داشته اند. روزی پیامبر صلی الله علیه و آله نماز جماعت را زودتر از سایر روزها به پایان رساند. برخی علت این کار را جویا شدند. آن حضرت فرمود: آیا گریه کودک را نشنیدید؟ من نماز را زودتر از روزهای دیگر به پایان رساندم تا (مادر) بچه اش را ساکت کند
اینو کپی کردم.ولی به جان خودم میدونستم جوابو برای اینکه تو بیان کلمات توانمند نیستم کپی کردم 
یه جَــــــواد
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۹:۵۶
سعیکم مشکور
حجکم مقبول

پاسخ :

من نمیدونم چی باید جواب بدم برا همین میگم تقبل الله حاج آقا
یه جَــــــواد
۰۹ بهمن ۹۷ , ۲۱:۲۸
من باشم در این مواقع میگم باشه!

غفر الله لکم
و یرحمک الله

پاسخ :

پس منم میگم باشه!
چه کاریه لفظ قلم بیام وقتی بلد نیستم
😂مهسا😂 اا
۰۹ بهمن ۹۷ , ۲۲:۰۹
:-( 

پاسخ :

ناراحت نباش عزیزم
بجاش باید تلاش کنیم خودمونو نزدیک کنیم به کسی که پیروش هستیم
یاعلی
غریبه ...
۱۰ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۷
اره منم :(

پاسخ :

یاعلی میگوییم و عشق را آغاز میکنیم ان شااالله...
عشقی که باید آن را در نماز جستجو کنیم
آلاء ..
۱۰ بهمن ۹۷ , ۱۰:۴۰
هنقن الان که پست و خوندم مورچه ای انپشت پام و گاز گرفت و خندم گرفت😂

پاسخ :

مورچه خواسته بهت بگه من با اون عنکبوته فامیلم چرا دختر بی بی ازش غیبت کرده؟
یه روز واقعا میایم میخوریمتون ها
محمد برزین
۱۰ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۳
و این روزها خانه علی آخرین زمزمه های فاطمه را می شنود ... 
زخم تیر و نماز 
زخم پهلو و بازو و سر و صورت و سینه و... نماز 

و ما ادراک (همه ما )فاطمه .. 

پاسخ :

ای واااااای ای واااااای
مادرم مادرم مادرم
Parad ox
۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۰:۳۴
هعی ....
حالا ماها توی نماز واسه یه عمر مون برنامه ریزی میکنیم !!!

پاسخ :

هم خنده داره که تو ده دقه نماز اینقدر قشنگ برنامه ریزی میکنیم
و بیشتر گریه داره و افسوووووووس
واااااای بر ما 
آیه ***
۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۶
خدا قسمت کنه 
از این نماز خوشکل خوشکلا بخونیم
خودمونم کیف کنیم:)

پاسخ :

ای جان چه نظر خوشکلی:))
خدا که از خداشه ماییم که اراده نمیکنیم:)
ان شاالله روزیمون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan