اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

ای وای مادرم

بسم رب الفاطمه(س)

فرازی از وصیت حضرت مادر که روضه ایست برای خود:

اى على منم فاطمه دختر محمد که خداى تعالى مرا به ازدواج تو در آورد تا در دنیا و آخرت از آن تو باشم، و تو در انجام کارهاى من سزاوارتر از دیگران هستى!

کار حنوط و غسل و کفن مرا در شب انجام ده، و بر من نماز بخوان و شبانه مرا دفن کن، و کسى را خبر نکن، تو را به خدا مى‌سپارم، و بر فرزندان خود تا روز قیامت‌سلام مى‌رسانم

میروی و گریه می آید مرا*لحضه ای بنشین که باران بگذرد

 

 

۱۹:۰۹
محب اهل بیت
۲۷ دی ۹۷ , ۲۱:۴۳
السلام علیک یا فاطمه سلام الله علیها
لطفا این بنده گناهکار را در این شب جمعه که مصادف ایام فاطمیه سلام الله علیها است نصیبی از دعای خیرتون قرار دهید.

پاسخ :

 السَّلامُ عَلَیَّ ذَاتَ الاحزان طَوِیلَهُ  فِی مُدَّه یِ القلیله  المخفیه ی قَبْرِهَا  الْمَمْنُوعَه یُ ارثها  الْمَجْهُولَه یِ قَدَّرَهَا  وَ الْمَکْسُورَه یُ ضِلْعُهَا  المقتوله ی وَلَدَهَا
محتاج ترییینم به دعا...
امشب مادرمان زائر حرم حبیب است
خداوند به حق این مادر و فرزند حاجت هایتان را روا کند ان شاالله
مدافع حرم
۲۷ دی ۹۷ , ۲۳:۳۳
ما هر چه میکشیم از در است.
ما+در
حضرت مادر.

پاسخ :

ای واااای مادرم مادرم مادرم...
قلبم توان ماندن در سینه را ندارد...
آقای بیدل
۲۷ دی ۹۷ , ۲۳:۵۱
اگر اشکی بود التماس دعا ...

پاسخ :

اگر لیاقتی بود به روی چشم
و شما نیز...
سرباز کوچولو ...
۲۸ دی ۹۷ , ۰۰:۲۳
سیلی و روی ماه نه باور نمیکنم 😭
جوان ننم قد کمان ننم 😞

پاسخ :

خطاط تو را غیر شکسته ننوشته
 نقاش تورا غیر مکسّر نکشیده
ای وااای مادرم...
علی کشاورز
۲۸ دی ۹۷ , ۰۶:۰۹
وایِ من و وای من و وای من
میخ در و سینه ی زهرای من
شهادت حضرت زهرا تسلیت

پاسخ :

یا علی خرابم از غمت 
سوختم کبابم از غمت
 زخم کهنه را نمک زدند 
همسر تو را کتک زدند . . .
بمیرم بمیرم بمیرم
ای وااای مادرم
کاکتوس :)
۲۸ دی ۹۷ , ۱۷:۲۱
السلام علیک یا فاطمه سلام الله علیها

پاسخ :

به ببین کی اومده ستاره سهیل:)
السلام علیک یاسیدتی یا فاطمه الزهرا
کاکتوس :)
۲۸ دی ۹۷ , ۲۲:۳۵
کلی با کامنتهات و جواب کامنتها انرژی می گیرم :))
خوبی عزیزم ؟

پاسخ :

:))))
قربانت الحمدلله...
بی خبر اینجور یه دفعه نرو دلتنگ میشه آدم
کاکتوس :)
۲۸ دی ۹۷ , ۲۳:۱۴
خدا رو شکر 
چشم عزیز دلم :)😍

پاسخ :

:))
بی بلا آبجی جان...
ناشناس
۲۹ دی ۹۷ , ۱۱:۰۲
کلیپ خیلی قشنگ بود مرسی

پاسخ :

نوش جان
خواهش میکنم
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan