اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

کنترل محسوس

بسم الله الرحمن الرحیم

یعنی دم خدا گرم قربونش بشم جوری منو هدایت وکنترل میکنه که تو کفش میمونم، همه جا واسم یه به پا میزاره

*مثلا با مامان جون رفتیم خرید دست رو هر مانتویی میزارم یه عیبی واسش پیدا میکنن

_نه این تنگه

_نه این آستیناش کوتاهه

_نه این دکمه هاش ازهم دوره و...

یا یه تار مو بیاد بیرون سریع اشاره میکنند که بپوشون

یا بعضی وقتا که خیلی شلوغ پلوغه مامان جون میگن قشنگ رو بگیر منم میگم آخه با این چادرای مدل دار چه جوری رو بگیرم؟؟؟

واسه خودشون اینقدر حساس نیستن که رو من حساسن!

*خان دایی کلا آدم غیرتمندی هستن ولی نمیدونم چرا این ویژگی شو ، رو با حجاب ترین خواهرزاده اعمال میکنن

یه بار خانوادگی میخواستیم بریم کوه قرار شد همگی بیان جای خونه مامان بزرگ ازاونجا با هم بریم،منکه رسیدم هنوز هیچکس نیومده بود نرفتم داخل دم در منتظر بودم که یکهو دیدم خان دایی باشتاب عجیبی دارن میان سمتم با خودم گفتم الهییییی دلش برام تنگ شده ، خیلی عجله داره ، لبخند به لب بودم دستمو آوردم جلو که دست بدم  ابروهاشو بهم کشید و گفت بدو بدو برو خونه نمیبینی چقدر شلوغه همه دارن نگات میکنن...

یکی از دوستاشم که اومده بود خاستگاری نزدیک بود منهدمش کنه...

*یه رفیق دارم به نام سحر مانتویی هست موهاشم تا وسط سرش بیرونه...وقتی که دانشگاه میرفتم و خوابگاه بودم قبل بیرون رفتن منو یه چکی میکرد بعد میرفتیم بیرون،بیرون هم که بودیم و من واسه یه کاری چادرو رها میکردم و جلوش باز میشد با یه حالت دعوا و کاملا جدی:حواست کجاست بگیر جلو چادرتو ، ای بابا من ازدست تو چیکار کنم؟کلا دستتو بیرون نیار از زیر چادر

_آروم بخند

_آروم صحبت کن و...

بچه ها گاهی که سحر نبود و میخواستیم بریم بیرون میگفتند سحرتایید کرده؟

                                                       ***

خدایا سپاس به خاطر فرستاده هات سپاس بخاطر آفرینش این موجودات سپاس به خاطر کنترل محسوس:))


۰۹:۴۹
استاد: دست نویــس ...
۰۱ دی ۹۷ , ۱۱:۱۹
سلام

و سپاس بابت اینکه شما قدر این نعمات رو میدونید
و
نه اینکه نقمت بحساب بیارید


پاسخ :

وعلیک السلام
ما کی باشیم کنترل محسوس رو نقمت بدونیم
هرچه زدوست رسد نیکوست
سرباز کوچولو ...
۰۱ دی ۹۷ , ۱۱:۲۷
جلل الجالب 
من مامانم چادری نیستن
به من همه گیر میدن روسریتو بکش عقب جلوتو ببینی مامانم میگه مثل این هستی که چهارتا بچت شهید شده

پاسخ :

خخخخخ
اصلا یکی از لقب های معروف من در خانواده مادر شهید هست به خاطر باحجاب بودنم
با وجود مادر شهید بودن بازم خدا محکم کاری میکنه و کنترل محسوس واسم میزاره
مامان من چادری اند ولی خیلی حساس نیستن ولی روی شخص من بسیار حساسن:)
بنابراین کنترل شما نا محسوس محسوب میشه و ایول داری آجی
سرباز کوچولو ...
۰۱ دی ۹۷ , ۱۳:۰۴
ایول آبجی لقب دیگت شد مادر شهید دختر بی بی جان 
خدا خیلی دوستت داره برا همین کنترلت می‌کنه اونم نامحسوس 

پاسخ :

نه دیگه کنترل من محسوسه کنترل شما نامحسوس:)
یه پست شاید راجع به القابم بزارم خیلی زیادند خخخخ
سرباز کوچولو ...
۰۱ دی ۹۷ , ۱۳:۱۱
بعله بعله ببخش اشتباه گفتم 
حتما بزار منتظرممم

پاسخ :

باشه عزیزم ولی قول نمیدم:)
فی امان الله...
خوب درس بخون
سرباز کوچولو ...
۰۱ دی ۹۷ , ۱۳:۱۸
باشه :)
چشم 
فی امان الله می تو 

پاسخ :

موفق باشی:)
ناصر دوستعلی
۰۱ دی ۹۷ , ۱۴:۴۳
:)

خیلی خوبه
باید قدر دونست

پاسخ :

البته گاهی اعصابم داغون میشه میگم دست از سر کچل من بردارین من میخوام برم جهنم شما به فکر خودتون باشید:))))
رزمنده ..
۰۱ دی ۹۷ , ۱۵:۳۲
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


کلی خندیدم...

چون شما حساسید بقیه هم کمک می کنند دیگه(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

وعلیک السلام
شایدم مومن نباشیم ایمان درجه ای بالاتراز اسلامه من تو اسلام موندم
بله بقیه رو خداوند مامور کرده حتی اگه خودمم نخوام به زور به حرفش کنم
البته من نوکر خداهم هستم که انقده خوب و باحاله
حضرت رخصت دهند ما تراب کف پایشان شویم
ممنونم
یاعلی
نـــای دل
۰۱ دی ۹۷ , ۱۸:۱۳
این حساسیت ها خیلی خوبه..

یعنی شما رو به عنوان مومنه میشناسن..

پاسخ :

ذکر یا ستارالعیوب به ذهنم اومد...
چون مومن نیستم متاسفانه...
رئوف ..
۰۱ دی ۹۷ , ۱۸:۴۴
 خوبه دیگه!
خدا از هر سویی روزنۀ توفیقش را به روی شما گشوده است...

پاسخ :

الهی من بمیرم که گاهی ناشکر میشم و روزنه هاشو نمیبینم...


توفیق بندگی خدایی چون او شکرش تمامی ندارد
چه برسد به رحمت و مهربانی و روزنه هایی که سرازیر میکند به سوی بندگان خطاکارش
یا ارحم الراحمین

Parad ox
۰۱ دی ۹۷ , ۱۹:۰۴
تا باشد از این کنترل های محسوس دلنشین:)

پاسخ :

باشد که پند گیریم و هدایت شویم و شکرگزار باشیم:))

.. مَروه ..
۰۱ دی ۹۷ , ۲۲:۵۸
سلام عزیزم
اینکه با اینکه شما باحجابی روتون حساسند یه علتش میتونه این باشه که چون خودت برای خودت ارزش قائلی، دیگران هم بیشتر حواس شون بهت هست، ولو ناخودآگاه...

یه تاثیر طبیعیه:)
الحمدلله... :)

پاسخ :

وعلیک السلام مروه بانو...
به نکته ظریفی اشاره کردید بهش فکر نکرده بودم
ولی زیادی به من گیر میدنا
یه بار واسه عروسی یکی از اقوام رفته بودم آرایشگاه موقعی که داماد اومد من رفتم پشت مشتا که عمرا منو میدید چادرمم جلو صورتم گرفته بودم فقط چشام دیده میشد بیست نفر اومدن و گفتند چادرتو بکش جلو صورتت از جات تکون نخوری ها 
در صورتی که بقیه عین خیالشون نبود و هیچکسم بهشون کار نداشت
یه بنده خدایی حتی وقتی تو ماشین چادرو رو شونم میندازم بهم گیر میده
ناصر دوستعلی
۰۱ دی ۹۷ , ۲۳:۱۲
:)

چه عرض کنم والا

قالب‌تون عوض شد؟ درسته؟

پاسخ :

عوض شدن قالب تو وبلاگ من یه چیز طبیعیه هفته ای چند بار عوض میکنم
عوض شدن هم بین یه سری قالب های تکراری با تغییراتی جزئی اتفاق میفته
آقای بیدل
۰۱ دی ۹۷ , ۲۳:۳۳
این ها ک بیشتر محسوس بودن تا نا محسوس :)
و این ک رفتار دوستتون سحر برام هم جالب بود هم عجیب ...

پاسخ :

خو منم که نوشتم محسوس!!!
سحر که البته این اسم واقعیش نیست یکی از بهترین دوستام هست به لحاظ اخلاقی عالی و اینکه خیلی اهل دله به نماز هاش خیلی اهمیت میده و...
فقط ایرادش حجابش هست و اونم شرایط خانواده ایه که توش بزرگ شده 
ولی جالب بود تو این مدت چهار سال که باهم بودیم خیلی تغییر کرد به لحاظ پوشش ولی نه کاملا
آقای بیدل
۰۱ دی ۹۷ , ۲۳:۴۶
نمی دونم چرا نا محسوس خوندم :|
خب الحمدلله ...

پاسخ :

چون کنترل نامحسوس بیشتر تو ذهن هست
بعد این شده محسوس چشم ناخودآگاه نامحسوس خونده
الحمدلله رب العالمین 
ناصر دوستعلی
۰۱ دی ۹۷ , ۲۳:۴۹
به سلامتی :)

پاسخ :

سلامت باشید
محمد برزین
۰۲ دی ۹۷ , ۰۸:۲۴
سلام 
مطلب خیلی قشنگی بود . 
و البته نعمت بزرگ خان دایی غیرتمند و دوست حواس جمع جای خود 

پاسخ :

سلام علیکم
سپاسگزارم
بله نعمت هستند اگر شکرگزار باشم:)
آلاء ..
۱۲ دی ۹۷ , ۰۰:۱۴
نبینم اینجا هم جواب اقایون و بدی هااااا
خیلی خشک و جدی حرف بزن
(ایموجی جدی و اخم و اینا)
😂😂😂😂

پاسخ :

بیا خدا اینجا هم واسم کنترل محسوس گذاشت
اما خشک حرف زدن به گروه خونیم نمیخوره
نمدونم چیکار کتم؟
آلاء ..
۱۲ دی ۹۷ , ۰۸:۴۹
من و همین دیشب پیغام اومد از بالا که اینجا کنترل نامحسوس نذاشتیم 
برو و آگاهش کن
خیلی کوتاه جواب بده بهشون
بله ممنون
مچکر و اینا😂😂😂😂
خودمم تو ترکم😂😂😂😂
اولاش اینطور بودم بعد از یکسال یکم راحت شدم انگار 
فقط دوتا اقا وبلاگ من و میخونن انقدر وبلاگ هم میریم میایم انگار خواهل برادر شدیم😂😂😂😂

پاسخ :

عه پس حکم خواهر برادری هم میدید!
عجبا!خدا چه کنترل محسوس های باحالی میفرسته واسه ما که حکم خواهر برادری صادر میکنن خخخخخخ
آلاء ..
۱۲ دی ۹۷ , ۱۳:۱۶
غلط کنیم حکم بدیم😂😂😂😂
ته همه اینا رسیدم به اینکه تو کار خودمون موندیم😂😂😂😂
مزاح بود همه

پاسخ :

ههههه
میدونم عزیزم.منم من باب مزاح عرض کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan