اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

لیلی با من است

بسم الله الرحمن الرحیم

صحنه اول:

آقا مبارک است...

تبریک را از بنده ی عاصی از عاشقی دیوانه همچون من میپذیرید؟

اصلا من لیاقت دارم آغاز امامتتان را تبریک گویم لیاقت دارم دلم را آذین ببندم ؟

منی که نام شیعه و سادات را یدک میکشم ولی آنقدر بی لیاقتم آنقدر سیه رویم که نمیتوانم برای ظهورتان کاری کنم بماند قلب عزیزتان را هم به درد می آورم 

امروز کسی به من گفت تو از خودشونی هواتو دارن خیالت راحت...

با این جمله آتشی بر جانم افتاده که من اگر دین این نعمت را نتوانم ادا کنم اگر بار این امانت را که سیده هستم نتوانم به دوش کشم چه کنم؟قطعا راهی دوزخ میشوم

آقا جان چطور جواب بابا علی  جانمان را بدهم وقتی بیاید و بگوید دخترِبابا تو چرا برای مهدی ام برای دردانه فاطمه کاری نکردی؟چرا قلبش را جریحه دار میکردی؟

آنوقت چه خاکی بر سرم بریزم آنوقت چه خونی بگریم آنوقت چطور صورتم را متبرک کنم با خاک پای پدر؟

چه فایده دارد نفس کشیدن در این دنیا وقتی انقدر به درد نخورم حالم ازین منِ بد بهم میخورد کاش بمیرم که مایه ننگتان نباشم

صحنه دوم:

همیشه بعد از این حالات وارد حالی دیگر میشوم میدانم هرچقدر هم بد و کثیف باشم آنها بی نهایت کریم و بخشنده اند همواره پذیرا هستند وبه گداهای چون من نگین پادشاهی  میدهند...

حالم که جا می آید با خودم میگویم نباید خودم را بااین حرف هادورتر کنم...

دوباره میزنم به در پررویی...

اشک هایم را کنار میزنم لبخند مرموزانه میزنم و میگویم:

نه این دنیا همان دنیایی است که تو در آن نفس میکشی قدم برمیداری پس مایه ی افتخار است در همان جایی نفس میکشم که تو هم نفس میکشی

مایه ی افتخار است دردوره ای پا به این جهان گذاشته ام که ندیده عاشق شده ام 

من امام ندیده دلباخته ام ...همینکه لباس سربازی تان را(چادر)برسرم میکنم این یعنی نظر لطف...

اگر مرا نمیخواستید چرا پس شیعه به دنیا آمده ام چرا انقدر دم از شما میزنم؟باور نمیکنم باور نمیکنم بی حکمت باشد...(اعتماد به سقف دارم در حد لالیگا)

خودتان میفرمایید ما شیعیانمان را تنها نمیگذاریم ازآن نگاه های زهیر گونه ارباب به من هم میکنید تا به راه آیم؟؟

میروم و همه جا برق می اندازم و بساط شام شب عید رامهیا.لباس شب عید میپوشم و دستی به سر وصورت میکشم و عیدی آماده میکنم همانطور که در عید غدیر عیدی میدادم و خودم بیشتر ازهمه ذوق میکردم تصمیم میگیرم برای عید امامت مولایم عیدی دهم 

💓منم سرگشته حیرانت ای دوست ،کنم یکباره جان قربااااااانت ای دوست💓

برای تعجیل در ظهور مولایمان صلواتی عنایت فرمایید

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

بعدا نوشت:تف به ریا ولی گفتم بدونید دوتومن عیدی دادیم پنجا تومن کاسب شدیم😁



۱۷:۰۴
پیـــچـ ـک
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۲۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ :

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
کاکتوس :)
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۸:۰۰
اللهم عجل لولیک الفرج 
اللهم صل علی محمد و آل محمد 

پاسخ :

الهی آمین...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سیدحمید مشتاقی نیا
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۹:۱۸
به به بسیار عالی بود
تبریک عرض میکنم خدمت شما عید تاج گذاری حضرت صاحب الامر عج
انشالله از دستان مبارک اقا عیدی بگیرید

پاسخ :

به به به این عید...عید غدیر ثانی است این عید...
ان شاءالله ان شاءالله...
مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
۲۶ آبان ۹۷ , ۰۸:۳۸
با سلام.آغاز عید امامت و ولایت مولنا صاحب العصر والزمان علیه السلام
مبارکبات
بر تمکامی شیعیان و محبین آنحضرت.
یاعلی
ادمین وبلاگ:تلنگرتفکر

پاسخ :

سلام علیکم.
زمان زمان شروع زعامت مهدی است
غدیـر دوم شیعـه، امـامت مهدی است
همه کنیـد قیـام و همـه دهید سلام
امـام کـل زمان‌ها دوباره گشت امام
یاعلی
سوته دلان
۲۶ آبان ۹۷ , ۱۰:۰۵
سلام بر بانو بی بی :)
ای کاش عمرمون قد بده به دیدنش و ای کاش زمان دیدار هم عاشق بمونیم...

الکی نیست که خدا فرموده «ما انفقتم من شی فهو یخلفه»...
عیدی ها گوارای وجودتون... :)

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله...
بله مهم عاشق موندن و عاشقی عمل کردنه...ان شاالله منور میشیم به جمال نورانی مولا
سپاسگزارم
اقلیما ...
۲۷ آبان ۹۷ , ۰۸:۳۰
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

منم عیدی می‌خوام:))😁

پاسخ :

سلام علیکم.
الان که دیگه گذشت هرچیزی به وقتش مزه داره...خخخخخ😁
میم عین
۲۷ آبان ۹۷ , ۲۰:۲۸
ان شاء الله از یارنش بشوید ...

پاسخ :

ما نوکر نوکراشونم بشیم خاک پاشونم بشیم راضی هستیم ...
البته نباید کم خواست...
ممنون
رضا کشمیری
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۰:۵۵
دلم برای بی بی تنگ شده ! مادرم را می‌گویم که اخلاق و رفتارش مثل مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها است
از او دور افتاده‌ام اما همیشه نوای نماز شبش در گوشم جاری است
خدا همه‌ی بی بی های عالم را در پناه امام زمان عج حفظ کند

پاسخ :

به فدای آن بی بی که گوشه ای از محبتش را در قلب مادران به امانت گذاشته...
بی بی است دیگر هرچه به او نزدیک تر باشی عاشق تری...
مادر همیشه مادری میکند حتی اگر جسمش در این دنیا نباشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan